Funnet i rotet…lys.


Tonje og jeg rydda boden oppe da hun var her i påska. Der fant jeg brødposen med de gamle serviettene jeg samla på da jeg gikk på skolen 🙂 Krøllete og hullete, har visst hatt dem i en perm en gang. De er så mye finere enn dagens servietter. Klarere farger og finere mønster.

Måtte pynte noen lys med dem. 

Men det var litt vondt å sette saksa i dem 🙂 Har jo hatt dem i rundt 40 år. Selv om de har ligget i posen ett eller annet sted og ikke blitt sett på 🙂 Får se om jeg pynter flere i morgen. 

Ønsker deg en god natt og en fin dag i morgen. Ta godt vare på deg selv 🙂

Klem fra Hanne

2 kommentarer
    1. Mary Ann: Takk 🙂 Prøver å få solgt litt, det blir veldig mange etterhvert 🙂
      Ha en fin dag Mary Ann. Her regner det, leser på facebook at det snør flere steder. Kos deg uansett vær. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg