Gått tur ned til Lågen…

Gått morgen turen med Kjersti. Første turen ned til Lågen, det er så fint der, mangla bare sola 🙂 Var litt duskregn, godt det å. 


Noen hadde lagt to hjerter i veien for meg å. Trengte det i dag 🙂 

Nå skal jeg vaske opp også må jeg en tur til psykologen igjen. Fortsette med diagnose intervjuet. Rart hvordan man skjønner at man har problemer når man må svare på spørsmål om forskjellige ting. Problemer man ikke visste helt at man hadde. Fordi man ikke har behøvd å presse seg inn i sånne situasjoner. Når man tenker at man hadde mått inn i de situasjonene så ser man at  det hadde vært ett stort problem. Det er ting som bare har ligget bak i hjernen og murret, men ikke brutt ut. Må si det er litt godt å sitte der på kontoret å svare på alle de rare spørsmålene å. Føler det er litt mer ryddig i hodet for hver gang man har vært der 🙂 Etter mange mange år uten rydding så tar det litt tid.

Ser for meg en kjeller eller ett loft der man aldri har giddi flytte på noe. Det står pappesker og søppelsekker i ett eneste stort kaos der. Noen esker har merkelapp med hva som er i, men de aller fleste har det ikke. Det er litt skummelt å å skulle begynne å åpne opp alt sammen. Kanskje man ikke liker det som ligger oppi, føler det er dårlig lukt og ekle syn i noen av dem. Selv om man vet at man ikke har lagt noe farlig dit. Gammelt skrot som egentlig bare kan kastes, men som man må se på og kjenne på. 

Er heldigvis ikke der ennå, at jeg må begynne å åpne opp alt. Det gruer jeg meg til. Men liker det som skjer nå, finne diagnoser. Godt å kanskje få vite hvorfor jeg er som jeg er. Men å skulle gjøre noe med det som er feil, det har jeg ikke lyst til. Men vet at nå har jeg sagt A, og da slipper jeg ikke unna B….og resten av alfabetet 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin dag i dag, kos deg og nyt dagen. Ta vare på deg selv. Husk å åpne utgangsdøra og trekk pusten dypt inn en gang. Eller kanskje ett vindu hvis døra er vanskelig 🙂 Du får så mye igjen for det etterpå. Kjenne den kalde vårlufta blåse opp lungene dine og gi deg litt god energi. Skal ikke så mye til 🙂 Du er flink og kan være stolt av deg sjøl <3

Lykke til til deg som må gjøre noe du gruer deg til. Det går bra 🙂 Ikke la deg tråkke på og stå på det du mener er rett for deg. 

Du er verdifull og noen er glad i deg. 

Husk å se på alle de små undrene rundt deg som skjer nå om dagen. En liten knupp på ett tre, en liten blomst som har presset seg opp av jorda og strekker seg mot sola. Latteren til ett lite barn, Smil til noen som ser ut som de trenger det, det kan forandre hele dagen til den personen. Og kanskje du får ett smil tilbake 🙂 

Ha en fin dag, klem fra Hanne. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg