Bilder fra før og i dag…

Nå er kvelden bedre enn den har vært de siste dagene. Skal ikke så mye til før man tusler ned i kjelleren en stund, også er det en liten jobb å komme seg opp igjen. Men jeg kom opp denne gangen også 🙂

Dette er stuevinduet mitt, i helga tror jeg det var. Glemmer det meste å når jeg er nede. Det plaskregna utenfor. Tror det var den dagen det regna så det smalt i vinduene det ene minuttet, så plutselig snødde det som bare det det andre minuttet også var det opphold og fint det neste 🙂 Alle årstiden i løpet av noen få minutter. Greit å sitte inne og se ut da. 

Dette er i dag. Sola har vært stor og fin i hele dag, men vinteren vil ikke gi opp helt ennå. Haugen ligger her ennå på plenen og på andre siden av huset. Også så mye grus. Skal prøve å ta vare på den og bruke til å strø med til vinteren igjen. Det er forferdelig stygt med den svarte haugen. Skal se om jeg greier hjelpe våren litt og spre snøhaugen litt utover, men tror den er så hard at jeg ikke greier det. Vi får se i morgen…Kanskje 🙂 

Det jeg ikke rekker/orker i dag kan jeg gjøre i morgen….eller en annen dag 🙂 


Jeg gikk en tur på butikken i kveld. Snudde meg og der fikk jeg se Tobias. Kunne nesten høre han ropte “Maaammmmaa…hvor skal du” 😀 Han er flink og blir ikke med over veien. 

Men Bolla da skjønner du, han kommer etter. Jeg måtte over til fysioterapauten for å spørre om noe i dag. Og da blei han med. Da jeg gikk inn og opp trappa så fikk jeg se han sto og trykka snuta inntil glasset i døra og så etter meg 🙂 Det er jo koselig da. Og da jeg kom ut igjen rett etter så kom han og kosa noe veldig. Og løp med meg over veien og hjem igjen 🙂 Trenger ikke hund jeg vettu, har jo Bolla. 

Prøvde og ta bilde av de fine nye knuppene i alt det grå og triste. Blei litt uklart, men i hodet mitt så ser det veldig fint ut 🙂 

Rød fin himmel i kveld. Da blir det visst fint vær i morgen å 🙂 

Knuten min sitt fine øye 🙂 

I det siste har jeg vært forferdelig trøtt og sliten, så i morgen må jeg ta meg sammen og gå en liten tur igjen. Spurte Kjersti i kveld og hun ville. Blir ikke så lett å tenke at jeg ikke orker når jeg har planlagt med henne 🙂 Men grua meg og angra i det øyeblikket jeg hadde spurt. Skjønner meg ikke på hue som roter til så innmari. Hvorfor i alle dager er vi mennesker lagd sånn at noen skal få sånne idiotiske tanker. Veit jo at det er bare tull, også tenker man det allikevel. 

Psyke er noe dritt, når den virker på en sånn måte. Misunner de som ikke bryr seg noe særlig om noe. Det må være litt godt. En mellomting mellom meg og en som ikke har nerver/samvittighet i det hele tatt hadde vært fint. Heldigvis er man ikke alene om å ha det sånn 🙂 

Hvordan har helgen og Mandagen din vært? Håper du har hatt det fint og kosa deg 🙂 Du fortjener det vettu. 

Ønsker deg en fortsatt fin uke og en god natt når den tid kommer og du skal legge deg. Sove godt og drømme søtt. 

Lykke til hvis du skal på møter du ikke har lyst til å gå på, eller må gjøre noe annet du gruer deg til. Pust rolig og forbered deg godt så går det bra. 

Tenker på deg. 

Klem fra Hanne 🙂 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg