Nydelig dag i dag…

I dag var det endelig nok energi i kroppen til at jeg fikk gått en tur 🙂 

Kjørte Rune på skolen også dro jeg bort til Kjersti og vi gikk ca 30 min. Det blei ordentlig varmt på vei tilbake igjen. Da jeg sto opp var det minus 5, kaldt det 🙂 Så kom sola og det er bare helt stålende 🙂 


Nå venter jeg på at snøen i hagen skal forsvinne. Det er fortsatt mye igjen. Søndag er det meldt snøe hele dagen, håper det er det siste som kommer før våren slår skikkelig til 🙂 

Se de fine strålene som skinner ned på veien vi gikk 🙂 


Ikke noe å klage på i dag. Sola sto stor og gul på en blå himmel 🙂 

Vannet klukket så fint i dag å. Snirklet seg mellom kvister og steiner. 


Fine rakler på treet. Våren viser at den er på vei. 


GRØNT…..Jeej, endelig. 


Lurer på hva det er for en sirkel av skygge som står foran mauertua. Rart, så det ikke da jeg tok bilde og jeg tror ikke det er gjenskinn av sola. Det passer ikke med hvor den sto på himmelen og hvilken retning jeg tok bilde. 

Håper du har fått gått deg en fin tur i sola du å. Og at du har tatt noen bilder du kan kose deg med å se på nå når du har satt deg ned og hviler litt 🙂 

Kattene storkoser seg nå. De går ut og inn hele tiden og nyter gresset under potene og veranda uten snø og sola som varmer i pelsen 🙂 

Det gikk fint på DPS i går. Begynte på noe som heter diagnoseintervju eller noe sånt nå. Mye spørsmål, de fleste kan man bare svare ja eller nei på. Så det var ikke så ille. Noen måtte forklares litt mer, men det gikk greit 🙂 Tror ikke det blir så ille å være der og snakke som jeg trodde. Hun har jo kommet fram til forskjelliga allerede etter 2 timer, også så godt å bli hørt og forstått. Kan anbefales til alle som har rot i hode og kropp som er vanskelig og forstå å rydde opp i på egen hånd 🙂 Kontakt legen din og fortell kort hvordan du har det, og be om en time hos psykolog. Det skader ihvertfall ikke, mest sannsynlig så føler du deg bedre etterpå 🙂 

Ønsker deg som må gjøre noe i dag som du gruer deg til masse lykke til, tenker på deg 🙂  

Også må du ha en fin ettermiddag og en god kveld.  Når du får gjort det du grudde deg til så kan du sette deg ned og ikke gjøre noen ting, bare være utrolig STOLT av deg selv fordi du greide gjennomføre det du gjorde i dag 🙂 Du har vært flink. 

Ta godt vare på deg selv og nyt kvelden. 

Klem fra Hanne. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg