Sleipt lite barn jeg har….

Gutta begynte å snakke om tannlege og sånne skumle ting her i stad 🙂 De ville jeg skulle gå til tannlegen og fikse tenna mine. Det er mange mange år siden jeg var der sist og det er mye å gjøre inne i munnen her gitt 🙂 

Men…tannlegeskrekk da vettu…

Knut fant fram kalkulator og begynte regne ut hvor mye det kommer til å komme på. For jeg skylder alltid på at det koster så mye. 

Han spurte om forskjellig og telte amalgamtenner 🙂 For de må jo skiftes å. Kan jo være grunnen til at jeg aldri blir uthvilt uansett hvor mye jeg sover eller slapper av. 

Han kom fram til en ca sum og gikk opp til Rune og snakka med han. Da han kom ned så hadde han kommet fram til at det kommer til å bli ca 6000 kr på hver av ungene hvis de deler på summen 🙂 

De er jo snille da, selv om de ikke har spurt de to eldste ennå om det er greit 😀 

Så spør han meg om jeg kommer til å gå til tannlegen hvis jeg får muligheten til det en gang…….NEI…

Hvis vi betaler for det en gang da når vi tjener penger alle sammen. Han skulle få seg sommerjobb og bruke lønna der…..Det hjalp ikke, svaret var fortsatt …..NEI. 

Hvis vi bare bestiller timer til deg da….Du vil vel ikke at vi skal tape alle de pengene, sa han da…

Han er ikke bare snill…han er utrolig SLEIP å 😀 

Kjenner mora si og veit at da har hun ikke noe valg..

Fornøyd med seg selv så gikk han og satte seg ved PC sin og forsvant inn i youtube snuttene sine 😀 

 

12 kommentarer

Siste innlegg