bilder og musikk….

Bolla liker seg midt i senga når den er redd opp 🙂 Ligger der mesteparten av dagen..Er ikke så ille å være katt 🙂 

Knut overrasket meg i kveld, spurte om jeg ville være med å gå tur 🙂 Er som regel jeg som må mase litt om at vi skal gå. Vi gikk den vanlige turen på ca 30 minutter. Var godt å gå selv om det regna og hagla. Møtte gamlenaboen og prate litt med han å. Koselig eldre mann 🙂 

Fikk ett koselig hjerte på veien å. Tror det er noen som er med oss og legger de på veien vi går 🙂 

Dette har Knut funnet og tatt bilde av. Kjempefin farge på 🙂 

Håper du har hatt en fine dager 🙂 

Nå er det snart helga igjen, ukene går forferdelig fort. Det er midt i vinterferien. Fra nå og til sommerferien så er det jo ingenting igjen når man regner skoledager 🙂 

Holdt på å lagre og publisere, men det kunne jeg jo ikke gjøre ennå 🙂  Knut har lagd dessert, en overraskelse. Vi var på butikken og han kjøpte maisenna mel, bringebær og blåbær..spennende. Det er noe vanilje saus eller noe tror jeg 🙂 Må jo legge ut bilde når vi får lov til å se hva han har lagd. 

Hjemmelagd vaniljepudding med bær lagde han 🙂 Smakte veldig godt. Finner oppskrifter på nett og setter igang og lager, synes det er godt gjort av en 11 åring…Eller 12 år om en uke 🙂 

Ønsker deg og dine en fortsatt fin kveld og en god natt 🙂 

Sove godt. 

Tenk gode tanker før du sovner så drømmer du gode drømmer 🙂 

Klem fra Hanne. 

2 kommentarer
    1. Stokkis: Ja den har vært fin 🙂 Håper din har vært bra å.
      Tusen takk.
      Nå er det natta for meg.
      Sove godt og drømme søtt.
      Hilsen Hanne )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg