Litt klage, litt tv tips og litt gode råd på slutten…

Heihei 🙂 God Onsdag til deg og dine. 

Dette er Jon Lotterud (fetteren min) som synger.
Musikken hans er til god hjelp når dagene er litt tunge. Kanskje det kan hjelpe andre å.

I går fikk jeg plutselig vondt i korsryggen, for første gang 🙂 Aner ikke hvorfor, gjorde ikke noe spesiellt som kan ha vridd den. 47 år når jeg fikk ryggvondt for første gang, det er ikke verst 🙂 Litt problemer med å gå, men det går. Håper det er gått over til Mandag. Da skal jeg ta CT 🙂 

Ellers går dagene i samme tralten. Skjer ikke noe spennende her. Kanskje jeg skulle fått meg en hobby eller noe 🙂 Men hva skulle man funnet på? Skulle gjort noe sammen med andre. Gått ut av huset og gjort noe. Orker ikke en full jobb, bare gjort noe interessant 🙂 

Vi får se hva som dukker opp. 

Jeg tror at noe/noen dukker opp når tiden er inne for at jeg skal gjøre det. Trenger ikke gruble og stresse med det, en dag bare vet jeg hva det er og da faller det på plass. 

Nå har jeg akkurat sett 7`th heaven. Det er en serie jeg aldri blir lei, den og Friends. Gjør ikke noe om de sendes om og om igjen 🙂 Ellers er jeg ikke noe interessert i TV. Også gleder jeg meg til Orange i the new black starter igjen på Netflix. Tror den blir lagt ut 14. Februar…Veldig bra serie 🙂 


Husk å fortelle de rundt deg dette. Det skal ikke så mye til for å gjøre dagen til noen mye bedre 🙂 

Og lær deg til å ta imot det andre forteller deg. Det kan være vanskelig noen ganger og tro på det som blir sagt. 

Ta vare på deg selv og gjør noe for bare deg i dag. Noe du har glede av. 

Husk du er verdifull og betyr veldig mye for noen. 

Ønsker deg en fin dag i dag. Nyt den og de små tingene som skjer. 

Ta vare på minnene. 

Klem fra Hanne 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg