En liten kveldstur med Knuten min….

Fikk “tvunget” Knut (11) med ut på en liten tur 🙂 

Jeg spurte om vi skulle gå over på butikken så han kunne kjøpe litt Lørdagsgodt til seg og Rune. Da han sa ja til det så sa jeg at vi kunne jo gå bort på Best (det er litt lenger å gå), de har sikkert noe annet enn det samme dere spiser hver Lørdag..Da vi kom dit så sa jeg vi skulle gå rundt kulturhuset (enda en bit lenger å gå)….Han var litt uvillig, men blei med…:) 

Så da fikk vi en tur på ca 30 min 🙂 Med stopper for å ta bilder og inn og handle. 

Han takka for at jeg hadde tvunget han da vi kom hjem. Så det var nok ikke så ille som han ga inntrykk for da vi var ute 🙂 


En liten plastbit med regndråper på i snøen. 


Nærmer seg at vi kan sitte på benkene her igjen nå. Barbeint og kjenne gresset kile mellom tærne 🙂 

Og småfuglene setter seg ved siden av oss og tigger om mat. 

Det var lett regn i kveld og 1 plussgrad. Deilig å gå tur. 

“””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

Det er litt ubehagelig å være helt tom i hodet 🙂 

Men i kveld har jeg ikke noe å skrive….Annet enn at nå GLEDER jeg meg virkelig til sola kommer tilbake. Den titta så vidt fram på dagen i dag, men da orka jeg ikke gå ut. 

GLEDER meg til å sette hagemøblene på plass igjen på verandaen, dra ut markisa og sette meg ut 🙂 Kjenne sola varme og se alt spire og gro. 

Kjenne varmen løser opp vonde muskler og ledd så det blir enda bedre å gå turer. Kanskje litt lengre turer. 

Jaja…Våren kommer når den kommer 🙂 

Er heldigvis ikke hver dag det er så innvendig kaldt som i dag…Kan nesten høre innvollene hutre 😀 

“““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““

Takk for at du kikka innom her 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin Lørdag. Kos deg og gjør noe du har lyst til å gjøre, for din egen skyld. 

Vær forsiktige du som er ute på noe. Ta godt vare på deg selv og de rundt deg. 

Kjør forsiktig og ute noe som helst rus i kroppen.

Husk at du og alle andre ute er verdifulle og noen er veldig blad i dere alle sammen. 

Husk at du skal leve med det du sier og gjør i kveld resten av livet. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg