En god Mandag til deg…

Skolen ligger fint oppe på haugen her. Ungene har det fint der 🙂 


Var litt glatt å gå tur i dag. Godt med brodder 🙂 


Kom ikke opp bakken forbi huset. Måtte rygge ut i veien igjen, det er litt skummelt. Store snøhauger så trafikken ser ikke at det er innkjørsel der en gang. Selvfølgelig har vi glemt å kjøpe noe å strø med. Så da måtte jeg bruke kattesand igjen da. Det var ikke noen god løsning sist jeg brukte det 🙂 Kladda under skoa og hjalp jo ikke i det hele tatt. Men jammen meg gikk det ikke å komme opp når sporene blei dekka med kattesand 🙂 Har spurt om Trygve kan komme og måke bort sporene og strø. Da blir det bra vettu 🙂 

Det blei plutselig vår i går kveld 🙂 Det har minka mye på snøen. 

Snakka med Tonje og Mathilde (minste barnebarnet) på cam nå på morran. Hun hadde visst ropt på momo da Tonje satte på pc, så moro da 🙂 Tenk å være så heldig å være mormor til to så fine jenter som jeg er, og mamma til Tonje. Også gutta mine da. Ennå etter snart 25 år om mamma og snart 4 år som mormor så ramler det innpå meg innimellom, en god og rar følelse, uvirkelig 🙂 

Nå skal jeg se på fødeavdelingen på FEM 🙂 Det er ett koselig program. Er glad det ikke er meg som ligger der med rier. Selv om jeg hadde veldig lette fødsler, kan ikke klage på de på noen som helst måte. 

Ønsker dere alle en kjempefin dag i dag og håper dere hadde en fin helg 🙂 

Stå på og nyt dagen. Klem. 

4 kommentarer
    1. Caroline: Tusen takk og ønsker deg det samme 🙂
      Det er en nydelig dag i dag. Sola titter fra innimellom. Hjelper på det meste det.

    2. deilignorsknaturvihar.blogg.no: Heihei 🙂 Ja den kom veldig fort. Skulle gjerne hatt vinteren litt lenger. I år har den vært helt perfekt 🙂 Men var godt det blei litt mildt så de store snøhaugene søkker litt. Da gjør det ikke noe om det snør litt til 🙂
      Ha en fortsatt fin vinterdag du å.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg