Glede og kanskje noen gode råd….

Det er veldig godt når gutta er borte…Men enda bedre når Søndagen kommer og vi kan dra og hente dem igjen 🙂 Det blir rart den dagen sistemann flytter hjemmefra. Godt og vondt på samme tid 🙂 

Fuglene mine har ikke noe å klage på på foringsplassen tror jeg. De har meiseboller og epler i pæretreet. Masse frø, nøtter og brød i husene og utover bakken. Skulle ta bilde av Gulspurv flokken som satt utafor her. Men de stakk jo med en gang jeg kom fram til vinduet 🙂 Og ikke kom de tilbake igjen. Får prøve igjen i morgen, må jo vise fram mine nydelige gule små 🙂 


Is på bilvinduet. 


Det var veldig grått i dag. Er litt fint det å 🙂 Tenkte på det da vi kjørte at jeg er så glad jeg er født akkurat i Norge. Er mye jeg er uenig i med styre og stell. Men naturen….den er ekstremt fin..Med alt været vi har. Tenkte på at….Gran og Furu ser helt svarte ut nå om vinteren. Alt er i svart, hvitt og grått. Men om bare en mnd eller to så begynner fargene og komme. Da blir alt grønt. Det er så fint å se Gran, Furu og Bjørk vokse om hverandre. Når snøen smelter så kommer masse liv fram under dem. GLEDER MEG…:) 

By the way, Grelland fra andre siden enn på fredag 🙂 


Ser du det jeg så da jeg fikk lagt inn bildet på pc? Trodde jeg tok bilde av bare snø og trær, men ser ut som noe mer…


Fine trær på vei opp til Fjell, Drammen. 


Toget sto parkert på brua…


Kjøpte meg “telt” i kveld 🙂 Guri meg så godt det var. Skal ikke fryse noe særlig mer jeg nå…Denne blir god å ha på seg når sola begynner å varme litt og jeg kan begynne å sitte ute på verandaen igjen..

Har hatt en god helg. I dag sov jeg altfor lenge 🙂 Men det gjorde ingenting. 

Ønsker deg en rigktig god Søndag kveld og god natt. Og en strålende Mandag i regnet 🙂 

Ta vare på deg selv og de rundt deg. 

Lykke til til deg som gruer deg for noe du må gjøre i morgen eller utover i uka. Det går bra 🙂 Pust dypt inn med nesa og lenge ut gjennom munnen. Slipp ut urolighetene. Ta deg tid til å slappe helt av i kroppen en liten stund. Forbered deg godt, skriv ned det du har tenkt å si. Det er ikke alltid lett å huske hva man tenker før man drar. Nervene sletter det som er i hjernen og man glemmer det meste. Skriv ned og kopier ut til de som er på møtet det viktigste du vil ha sagt/forklart. Så får alle på møte samme beskjedene, og når de får det skriftlig så kan ingen komme etterpå og si at “dette har ikke vi hørt før” eller “det er en missforståelse”. Da har du det skriftlig og kan vise til det ved andre anledninger hvis du trenger det. Husk skriv på sted, dato, underskrift og til hvem du har gitt det til 🙂 Du stiller mye sterkere hvis du forbereder deg godt og det er ikke så lett for dem å overkjøre deg 🙂 

Masse lykke til. Stå på, du er tøff 🙂 

Tenker på deg. Klem fra Hanne. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg