Bilder tatt i farta på vei til Drammen….

Kjørte gutta til pappan sin i Drammen.  Eller…samboeren kjørte da. Det er jo snø i veien 🙂 Er stolt av å være pinglete jeg 🙂 

Bildene er tatt i farta så de er litt “grumsete”. Noen blei fine allikevel synes jeg….Også var det ikke så lett å holde frontruta rein. Folk tenker jo ikke og kjører forbi så møkka spruter 🙂 

På vei ut av Drammen. 


Støyveggen blei litt fin.


Prøvde å ta bilder av isen som henger så fin i fjellveggen. Kan skimte den. 

Er litt glad i tunnelbilder. 

By the way på Grelland. Har vel bytta navn for lenge siden. Men kaller det By the way allikevel jeg 🙂 


Is på panseret. 


Diamanter i snøen på Hof å gitt. Like fin som hjemme 🙂 

Godt å komme hjem etter en tur ut i verden sånn 🙂 Fyre i ovene og på med nattkjolen. 

I morgen skal vi kose oss ute med snørydding. Er redd garasjetaket skal kollapse snart, det blir kjedelig for bilen. Også må jeg fjerne litt snø som dekker til utsikten til fuglehusene mine. Må jo kunne se alle småfuglene der ute. Tenk om det kommer en ny art og jeg ikke får sett den 🙂 

Ha en fortsatt fin Fredagskveld du som er innom her. Bare sett deg godt til rette i sofaen og prøv å slappe helt av. Du fortjener det vettu, hvis du tenker etter 🙂 Husk at ingen er som deg, du er verdifull og noen er glad i deg. Så ta godt vare på deg selv. 

Klem fra Hanne. 


Husk dette:

DU KLARER DEG.

2 kommentarer
    1. Ingvild Oline: Heihei 🙂 Ja vi er heldige. Jeg har datter og barnebarn i Bergen og har sett bilder av at minstejenta graver i sandkassa i bhg 🙂 Synes litt synd på dem som ikke får oppleve ordentlig vinter og snø.
      Skulle gjerne sendt dere halvparten av det vi har fått her 🙂
      Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg