Glemte fysio, sønnen fikk torturere…

Dagen i dag har absolutt ikke vært god. Glemte fysiotimen forrige uke og det straffer seg. Miste en time med det og hele kroppen blir ødelagt av stive muskler i skuldrene og nakken. Men lærer jeg, neida…glemmer allikevel vettu 🙂 

Knut (11) har kosa seg i kveld. Han fikk “torturere” meg. Jeg måtte be han banke og slå meg litt bak på skulderbladene. Og han treffer de rette punktene hver gang 🙂 Og klemmer til. Også er han så “snill” at han slipper ikke selv om jeg vrir meg i smerte. Fingrene følger bare med dit jeg vrir meg 🙂 

Jeg så ikke så avslappet ut som damen på bildet under her ihvertfall 😀 Men nå føler jeg meg mye bedre, i hele kroppen. Så om ikke lenge så kanskje jeg orker å komme meg opp av sofaen og ut fra dyna og gjøre litt her 🙂 Fikk igjen varmen i kroppen å…

Håper det hjelper på søvnen i natt å..


Natta sove godt når tiden kommer for at du må/vil legge deg 🙂 

Husk å gjøre noe du har lyst til å gjøre før du legger deg. Trenger ikke være noe stort, bare en liten ting som er til glede for deg 🙂 

Klem fra Hanne. 

4 kommentarer
    1. Jeanette Egeland.: Ja det er ikke noe godt med alle disse musklene og senene man har 🙂 Venter på at de skal finne opp en vidunderpille som løser opp all stivhet 🙂
      God bedring til deg å og håper du får en god natts søvn i natt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg