Fått gjort mye i dag….

Heihei du der ute i store verden 🙂 Det er så koselig at du stikker innom. Håper du har hatt en fin Lørdag og har kosa deg. Fått gjort det du har hatt lyst til å gjøre 🙂 

I dag har jeg tatt husmorjobben på alvor og fått gjort masse. Starta i går kveld før jeg skulle legge meg. Hadde tenkt å bare skylle av oppvaska, men plutselig hadde jeg tatt hele. Og alt på en gang uten pauser,,Stolt av meg sjøl 🙂 Det er ikke ofte jeg orker det uten å bli kvalm og svimmel. Fikk redusert blodtrykksmedisinene så det er sikkert det som har skylda 🙂 

Sov forferdlig dårlig i natt. La meg tidlig men blei liggende til 2-3 før øya måtte gi slipp og lukke seg. Blei så kjedelig å være våken at jeg la inn worldfued på mobilen og begynte å spille det + ruzzle og words in a pic. Fant ut at det er ikke så mange å spille med sånn midt på natta 🙂 Kabal er også greit å ha når man ikke får sove. Jaja, stresser ikke med søvnen. Ihvertfall ikke i helga når jeg ikke skal opp tidlig. Søvnen kommer ikke noe fortere. Regner med Jon Blund er opptatt med andre som ikke får sove og kanskje trenger det mer enn meg 🙂 

Våkna ved 9 tiden og hadde lyst til å gjøre det jeg ikke har gjort på lenge. Støvesuge, tørke støv, rydde i gamle papirer og annet rot. Og jeg har orka å gjøre alt i dag 🙂 Er så fornøyd med kroppen min som har vært med meg på det. Føler meg heldig og stolt av meg sjøl. 

Kaller det…

HVERDAGSLYKKE 🙂 

En annen lykke jeg opplevde i dag tidlig var 

VINTERLYKKE 🙂

Det er når man våkner og ser ut av vinduer at det snør tett, og veien ser ordentlig ekkel ut. Og man vet an man ikke må ut og kjøre bil hele helga. 

Da kjenner jeg lykken boble i hjertet og varme godt 🙂 

Gutta er flinke i dag å. Rydder rommet og legger på plass reine sengetøy og hånkler. Og samboeren har brent masse søppel og papirer ute i tønna….Nå er det bare å få somla seg bort til kontaineren med glass som skal kastes. Kanskje gå en tur i morgen og kaste det på veien 🙂 

Nå skal jeg tenne masse telys rundt i stuene og høre på at det knitrer i vedovnen. Spise lapskaus og bare kose meg. Kanskje lese litt i boka jeg fikk av unga til jul, Krigerhjerte. De elektriske lysene har slått seg på og står og blafrer. 

Tenk å ha det så godt 🙂 

Ta godt vare på deg sjøl i helga. Vær forsiktige dere som er ute og fester, ikke drikk så mye at du ikke vet hva du gjør. Dere som skal ut og kjøre bil. Ikke kjør hvis dere har drukket eller tatt andre rusmidler. Ikke ta unødvendige sjanser. Ikke ha ubeskytta sex. Ta vare på deg sjøl og alle rundt deg. Pass på hverandre. 

IKKE GJØR NOE DU TROR DU KAN KOMME TIL Å ANGRE PÅ SENERE. HUSK DU SKAL LEVE MED DET DU GJØR DENNE HELGEN RESTEN AV LIVET 🙂 

Se alle de små tingene som skjer og lag deg gode minner. 

Litt mammaformaninger sånn på slutten, men det gjør vel ikke noe. Er jo mamma og mammaer bekymrer seg, er jobben vår det 🙂 Jeg tar bare med meg litt flere enn mine egne unger i bekymringene.  

Ønsker deg en kjempefin kveld. Klem fra Hanne. 

Føler meg litt sånn nå, klar for å ikke gjøre noen ting 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg