Fredag og helg…

Var en snartur i Svarstad og handla. Var fint ute i dag å 🙂 

Nå er lyktene tent i pæretreet og nissene ute på trappa viser vei med sine lykter. Inne er det tent nesten 30 telys. Det er så koselig atte 🙂 

Endelig hjemme igjen 🙂 

Trenger ikke reise så langt eller være borte så lenge jeg for å se hvor godt jeg har det hjemme 🙂 Jeg bor på en fin plass, men fine mennesker. Trives veldig godt. Heldige meg 🙂 

I ettermiddag fikk vi ved. Måtte ha litt penger før vi kunne bestille, men nå er det masse fin ved i skjulet. Nå kan vi fyre godt i jula 🙂 

Mandag kommer Stian hjem fra Lillehammer. Det blir godt å se han igjen 🙂 Gleder meg masse. 

Nå venter jeg på Kjersti og dattera. Blir koselig med besøk 🙂 

Ønsker dere alle en veldig god Fredag kveld og natt til Lørdag. Vær forsiktige dere som er ute i natt. Ikke kjør bil hvis dere drikker alkohol eller er ruset på andre ting, og ta det med ro på veien. Husk dere er verdifulle og det samme er alle andre som er ute på veiene 🙂 Ta godt vare på hverandre. 

Klem….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg