Ikke helt god i kveld…

Ikke alle dager/kvelder er like gode. Takker de fine mannfolka i huset her som ikke krever en aktiv husmor 🙂 Og takker for reseptbelagte smertestillende. En sånn og natta blir grei 🙂 Vet at mange har det mye verre enn meg. Men sier au og vondt allikevel jeg. 

Sånn da var det ute av systemet 🙂 Hvordan har dagen deres vært i dag? 

Var en liten tur på Asvo i dag tidlig og tok noen bilder på veien. Legger merke til når jeg ser på det jeg har lagt ut at…trær, det går igjen. Jaja..dere får si ifra hvis det blir for mange av dem 🙂

Bolla (grå) og Tobias var på jakt da vi kom hjem. Det er nok noen som bor i muren der for spesiellt Bolla er veldig ivrig på å komme seg mellom steinene 🙂 

I morgen skal jeg ha jobbutprøving på gartneriet, det blir spennende. To dager denne uka og to neste uke. Både gruer og gleder meg. Blir moro å være der, men så er det pausene da. De gruer jeg meg for. Håper jeg får forklart at jeg ikke vil ha det og at jeg slipper. Skal jo bare være der 4 timer, så sulter ikke ihjel på det 🙂 

Grethe Svensen synger Bjørn Eidsvåg på spotify, det var veldig behagelig å høre på. Må bli flinkere til å bruke musikk som medisin igjen. Brukte det hele tiden før. Var det tungt og leit så hjalp det og sette på musikk. Glemmer det nå. Hva hører dere på? 

Takk for at dere er innom her 🙂 Ønsker dere en fortsatt fin kveld og en god natt. Lykke til med det dere skal gjøre i morgen. Tenker på dere som må gjøre noe dere gruer dere for. 

Se hverandre, hør hverandre og ta vare på hverandre. 

Klem. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg