Koselig ute i mørket….

Knut og jeg tok en liten tur til butikken i kveld. Moro å ta bilder i mørket å 🙂 Måtte ha grillpølser, lomper, ketchup og vestlandslefse. Tur og grilling med klassen hans i morra. 

I dag hadde jeg ikke lyst til å jobbe i butikken. Var urolig i kroppen, vondt i magen og kvalm. Fortalte det da jeg kom til Asvo. Og jammen meg hørte de ikke på og lot meg telle blå dingser i dag 🙂 Er ikke vant til å bli hørt. Har alltid fått beskjed om å ta meg sammen og at jeg bare må gjøre det jeg ikke tør gjøre…Merkelig følelse når man har bygd opp ett godt forsvar og forklaring. Også sier de ja med en gang og skjønner hvordan man har det…Kan nesten høre det sier POFF også løser alle spenninger i kroppen seg opp 🙂 

Ser på dokument 2, himmeljegerne. For en fin tur de gutta har hatt. Også så modig gjort 🙂 

Nå er klokka blitt 22.33. Snart Torsdag og øyeblikkelig helg igjen. Det er ikke ille å tenke på 🙂 

Håper dere alle har hatt en fin uke så langt, og ønsker dere fortsatt fine dager. Masse lykke til til dere som må gjøre noe dere gruer dere for. Tenker på dere 🙂 Ta vare på hverandre og se hverandre. Ikke si at folk skal skjerpe seg, ta seg sammen hvis det er noe som er vanskelig. Prøv å se hva som ligger bak, lytt og bare vær der for personen. Og dere som sliter med noe. Be om hjelp, og ta imot den hjelpa som tilbys dere 🙂 Alt blir lettere å bære når man deler det med noen…

God natt sove godt og drømme søtt, nattaklem 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg