Kan man ha det bedre…

Hei og god Tirsdag til dere 🙂 

Sitter her og ser på bildene jeg tok på turen med Kjersti i dag..Det kan ikke bli bedre tror jeg. Midt i November også ser det sånn ut ute 🙂 Ikke ett snøfnugg og 5 varmegrader. I år har jeg fått vilja mi og fått den vinteren jeg har ønska meg…Takker og bukker for det og nyter hver dag 🙂 

Søndag fikk jeg litt orden her hjemme. Vaska klær, tørka støv og flytta rundt på ting og tang…Godt at kroppen ville være med på det hele dagen 🙂 I går var jeg i Asvo butikken og tørka støv/rydda i hyller. Det gikk greit. Men kjente at jeg hadde holdt på dagen før. Er koselig i butikken. Men merker jeg ikke burde få med meg alle nyheter. Får litt angst når det blir mange kunder. Alle nyheter om skytinger og knivstikkinger har satt sine spor. Greier ikke slappe av lenger når det blir for mange mennesker rundt meg og jeg mister oversikten. Godt at man kan si det til veileder og føle at man blir tatt på alvor. At man ikke sitter igjen med en følelse av at man er dum og må skjerpe seg. For det er ikke lett det, tankene kommer om man vil eller ikke. 


Blei mange fine bilder av Lågen i dag. Helt stille og naturen speiler seg og viser seg fram i vannet 🙂 

Nå skal jeg snart til Fysio, grugler meg til det. Er blitt verre fra korsryggen og opp etter jeg begynte i butikken. Så regner med at det ikke blir noen god fornøyelse når han begynner og klemme på vondtene 🙂 Men etterpå blir det bedre. Ellers har jeg ingen planer. Har lyst til å reise og se om jeg får kjøpt meg noen gensere seinere i dag. Må ha noe å ha på meg når jeg skal være ute blandt folk. Handling av klær er kjedelig så det blir utsatt til jeg er helt nødt. 

Ønsker dere alle en fortsatt fin Tirsdag. Nyt dagen og været dere som ikke ønsker dere snø og kulde 🙂 Ta vare på hverandre og se de små ting som skjer/er rundt dere. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg