Gode dager….barna…

Det blei Fredag denne uka å gitt 🙂 Vært på ASVO og pakka plastdingser igjen. Fått sjekka hvor lenge jeg kan jobbe før det begynner å gjøre vondt, det er jo greit å få gjort. Knut våkna med vondt i hodet og var kvalm. Har det innimellom og hender han kaster opp stakar. Jeg ville ikke han skulle være aleine hjemme så han blei med meg. Blei bedre etterhvert og hjalp til med å teipe posene. Koselig å jobbe sammen 🙂 Var ferdig med det jeg skulle gjøre før lunsj så fikk dra ca 1130, det var godt. Det er uvant å ikke være hjemme hele dagen, men må si det er godt å dra bort og føle man gjør litt å 🙂 

Disse dagene har det blitt mest prating. Og jobbing i 2 timer i dag. Storkosa meg med jobbinga. Var aleine og gjorde det jeg skulle, hørte på radio. Noen av de som jobber der tusla litt fram og tilbake og henta kopier. Har hatt det veldig bra jeg…Men til uka da….Da skal jeg se rundt på andre avdelinger..Andre mennesker…Det gruer jeg meg til. 

Hadde en liten koselig tur sammen med gutta  i kveld. Skulle bort på Best og gatekjøkkenet og spørre om de kunne ha underskriftlister for Villa Ro der. Spurte Knut om han ville være med, og jammen meg så sa han ja med en gang..Så spurte vi Rune, og jammen meg igjen så sa han ja å 🙂 Blei med for å beskytte oss sa han, det var jo mørkt ute 🙂 


Også snakka jeg med dattera mi Tonje og ene barnebarnet på cam i går…Tonje hadde kjøpt seg ny kjole, var så fin 🙂 Jeg skjønner ikke at jeg er mamman til 4 så fine unger som jeg har..Har snakka med Stian i dag . Han har hatt eksamen og følte det gikk bra, det var godt….Han har vært kjempeflink til å lese, i tillegg til jobbing. Utrolig stolt av gjengen min 🙂 

Her er minstegullet, Mathilde som blir 1 år 7. November..Stor jente allerede. Lise Sofie var ikke hjemme. Hun ville ikke hjem fra barnehagen og ba seg sjøl hjem på besøk til ei 🙂 Mathilde viste fram hvor flink hun er blitt..Sier hei, vinker, klapper, koser, snurrer og hopper, på kommando 🙂 Det er godt det finnes cam. Da kan man være med på alt som skjer selv om avstandene er altfor store. 

Skavland og Senkveld er slutt. Lese gjennom avisene igjen og høre litt musikk også er det natta. Blir godt å legge seg nå, legge litt kabal på nettbrettet også sove 🙂 

Håper dere har hatt en fin dag i dag. Ønsker dere en god natt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg