Øyeblikkelig 1. November….

Hei og god morgen til dere som titter innom 🙂 Tenk nå er det øyeblikkelig November, også ser det sånn ut ute som på bildene her. Kan man ha det bedre 🙂 Det er varmegrader og ikke noe snø..Jeeej..

Kjersti og jeg har vært ute og gått en times tur. Gikk ikke så fort i dag for vi samla flasker 🙂 Blei litt opphengt i å studere grøftene etter bokser og flasker. Panta dem da vi kom til butikken og hadde tjent hele 11 kr 🙂 Når jula kommer så kan vi kjøpe oss noe veldig fint hvis vi samler hver gang vi går tur 😀 

Skulle kjøpe kjøttdeig med det samme jeg var der. Da jeg kom til kasse så hadde jeg jo ikke med penger, så da måtte jeg hjem etter de. På vei tilbake til butikken så kom jeg på at begge gutta skulle vært og sjekka synet sitt forrige uke. Det hadde jeg glemt. Så på vei inn i på senteret så tenkte jeg at jeg skulle betale kjøttdeigen også gå innom optiker og si ifra at jeg hadde glemt helt bort timene..Jodda…Det gjorde jeg vettu…..NOT…Da jeg kom hjem og satte meg ned så kom jeg på at det var noe jeg hadde glemt….Hmm…Grublet litt, også kom jeg på OPTIKER…Jeg gikk jo forbi og så inn, allikevel glemte jeg det…Er det mulig 🙂 Blir helt oppgitt jeg…

Men på vei ut fra senteret så møtte jeg ei dame. Hun smilte og sa hei 🙂 Rart hvor godt det varmer med så lite fra en fremmed 🙂 

Var ute og mata fuglene i dag tidlig da jeg titta bort på meisebollene. Syntes de var litt rare. Og jammen meg spirer det ikke i dem 🙂 Artig. Skal legge dem i en bolle inne og se hva som skjer. Kanskje jeg får solsikker å pynte med til jul 🙂 


Er ikke lett å finne nye ting å ta bilder av når man går de samme rutene om og om igjen. Men Lågen og bjørka er alltid fin så da kommer det ett bilde til av de 🙂 


Nå må jeg ta meg en tur over veien og prate litt med optikeren om nye timer. Litt flaut, men, men….Skulle ha lufta ut hue litt tror jeg, er mye rusk som tar opp plass der inne 🙂 Få noen til å blåse inn det ene øret, så det unødvendige flyr ut det andre 🙂 

Da ønsker jeg dere alle en strålende Tirsdag. Nyt den. Gi ett lite smil og ett hei til noen dere møter i dag, det kan gjøre en stor forskjell på den personens dag. Ta vare på hverandre, alle er like mye verdt 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg