Strålende Søndag….

Gikk en tur med Kjersti igjen i dag, 33 min lang blei den. God temperatur og litt snø i lufta, det gav seg da vi begynte å gå. Gjorde ikke noe det 🙂


Fikk ett litt skjevt smil på veien. Så etterpå at det likner litt på vaktmesteren i Pompel og Pilt 🙂 For de som ikke vet hvem det er så finnes de på you tube. Skummel barnetv som jeg så på i “gamle dager” 🙂


Snøen som falt er blitt til fine dråper 🙂


Nå skal vi øyeblikkelig dra og hente gutta mine, de har vært hos pappan i helga. Er godt å få dem hjem igjen, da blir huset varmt 🙂 Er jo det når de ikke er her å, men det blir en annen varme når man hører de går rundt, ler og snakker. Hjertet blir varmt 🙂 Også er det så godt å høre..Mamma, jeg er glad i deg. Da kan man nesten ikke ha det bedre 🙂

Jeg er veldig heldig…

Ønsker alle en fortsatt fin Søndag. Ta vare på hverandre, se og lytt..Nyt resten av dagen. Klem…:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg