Litt nytt…

I dag har Knut (11) og jeg vært i Tønsberg og fått nye såler i skoa. Var stor forskjell fra de gamle så det var godt. Regner med det blir bedre å gå turer framover 🙂

Da vi hadde kommet oss ut av Tønsberg igjen så titta jeg ned på bensinmåleren. Der lyste det så fint gult atte, og nåla sto på empty..Jaja..Litt usikker på om jeg skulle snu og kjøre tilbake for å fylle bensin. Men bestemte meg for å prøve og komme meg til Revetal…Fyameg så lang den strekningen er, også så mange lange sletter. Phu…Utrolig godt å se siste svingen før man kan skimte stasjonen ett stykke framme. Da kjørte inn foran pumpa sa Knut at han hadde sett jeg var nervøs 🙂 Det stemte det. Greit vi hadde nye såler, men hadde ikke lyst til å gå langt av gårde for å få tak i bensin også gå tilbake igjen alikevel 🙂

Her har Knut tatt bilder på vei hjem. Flink han 🙂

Helga var litt så som så. Magen er ikke noe glad i fast føde til frokost, så jeg bruker ta bare en pose med Alevo pulver blanda med kaldt melk om morran. Men på Lørdag kokte sambo`n egg som sto på benken. Fristelsen blei for stor så jeg tok ett egg til frokost…Phu..det skulle jeg ikke ha gjort. Det blei akutt vondt og endte med at jeg måtte legge meg. Vrei meg en stund i smerter, sovna etter en stund. Og sov fra rundt 12 til 17. Resten av kvelden var ikke noe god. Så blei det jo natta da, men da var jo ikke jeg klar til å sove. Så da blei klokka 5-6 om morran før jeg duppa av. Våkna igjen ved 8-9 tiden. Resten av dagen kom jeg ikke lenger enn til sofaen. Og ikke ut av nattkjolen. Magen var helt ødelagt og formen var på bånn. Tenk at ett lite egg kan ødeleggen en stor kropp 🙂 Jeg lærte jo at jeg ikke skal spise det igjen da…

I dag våkna jeg i strålende humør og magen er helt fin igjen. Så dagen i dag har vært veldig bra. Begge gutta var tidlig oppe og i godt humør. Rune (16) dro på skolen, Knut og jeg til Tønsberg. Koser meg på tur med gutta mine 🙂

Stakk bort bil legen for å få noen tabletter til Rune. Da vikk jeg samtidlg beskjed om at jeg må ta sånn glukoseballanse..Grøss..Har gjort det en gang for noen år siden….Det er bitte litt søtt og ekkelt og  få i seg..:) Også så kjedelig å sitte på venteværelset i flere timer….Men da får man jo vite om det er noe gæli eller ikke, det er bra.

Sånn så Rune ut da han kom fra skolen i dag….:) Heldig han som har fått seg egen frisør…

Kjøpte meg fin bok i dag. I den står det masse spennende om hvordan man lager og beholder fine hager. Gleder meg til å lese og å prøve meg litt fram neste sommer 🙂

Ønsker dere som titter innom en riktig god kveld og natt. Ta vare på hverandre, se og lytt 🙂

2 kommentarer
    1. Hei Keths!: Tusen takk 🙂 Helga var litt opp og ned, men dagen i dag har vært veldig fin 🙂 Håper du har hatt det fint å. Ha en fortsatt fin kveld og en fin dag i morgen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg