Nye bilder…

Hei igjen 🙂 Håper dere har hatt en fin dag i dag. Og at dere har fått vært ute en tur og kanskje tatt noen bilder 🙂


Disse to bildene tok jeg da jeg henta minstemann på skolen i ettermiddag.


Har funnet ut at jeg ikke trenger noen hund. Har en katt som følger med over veien til butikken og sitter pent utenfor eller ligger under en benk og venter til jeg kommer ut igjen. Også går han pent med tilbake over veien. Problemet er jo at han vil være med å gå turer å. Men det kan bli litt for langt for en liten katt. Så da må vi passe på at han er inne før vi går 🙂

Fikk litt sjokk da han her kom hjem fra skolen i dag. Hadde blitt “pynta” av ei jente i klassen. Han var litt fornøyd han. For han hadde fått folk til å smile og le 🙂 Tok rutebuss hjem så det var noen der som fikk seg en god latter 🙂 God gutt…

Nå blir det ikke flere bilder i dag…tror jeg da 🙂

Så ønsker dere alle en god natt med søte drømmer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg