Glad for bil i regn og gåsa som dro….

En liten værmelding på morran….

Plaskregn og vind..Høstkos..Liker det litt jeg da. Men nå er jeg så heldig at jeg har bil, da er det ikke noe problem med sånt vær. Kjørte unga til buss og skole. Har så dårlig samvittighet for at jeg ikke kan kjøre alle jeg ser må gå. Stakars unger. Hadde jeg hatt penger så skulle jeg kjøpt meg en minibuss og kjørt alle som må gå til skolen.

Tenker på dattera mi å som ikke har bil og bor i Bergen. På sånne dager som i dag er det langt å gå til barnehage og jobb.

Jeg får tippe litt til helga og krysse alt jeg har for at jeg kan vinne en del 🙂

Var ett forferdelig leven oppe i skyene i stad, gåsa som sa hade og reiste til varmere strøk. Misunner den litt 🙂

Ønsker alle en fin dag i høstværet. Godt med fyr i ovnen nå. Ta vare på hverandre og se de små ting som skjer. Klem. ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg