Blir litt redd, surrehue….

Var helt sikker på at jeg hadde time hos fysio i dag og rusla over veien. Men da jeg kom dit så sa han at jeg ikke hadde time i dag, men i går..Ups 🙂 Er det for tidlig å skylde på alderdommen når man ikke har fyllt 47 ennå?

Da var det bare å gå hjem da..Ringte NAV for sikkerhets skyld og fikk bekrefta at timen der er i morra…Det huska jeg ihvertfall 🙂

Jaja. Sier som jeg har sagt før. Jeg husker hva jeg heter og hvor jeg bor ennå, så da går det bra en stund til. Og unga har fått beskjed om å gjøre noe med en gang de merker mer surr i hue mitt enn det er nå…

Føler meg trygg jeg….:D

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg