Vært på besøk i dag.

I dag har vi vært på besøk hos mora mi. Det er veldig koselig å komme dit, men det er litt for langt. Ca 2 timer en vei. Egentlig ikke så ille bare man starter, men forferdelig tiltak. Også gruer jeg meg veldig. Det gjør jeg uansett hva jeg skal. Tilogmed for å reise dit. Skjønner ikke hvorfor. Magen slår krøll på seg og jeg føler meg syk. Gruer meg ofte i lang tid hvis jeg skal noe. Enten jeg bestemmer meg for å gjøre det sjøl eller blir bedt om å gjøre noe. Enten det er noe koselig privat eller møter av noe slag. Det har ikke noe å si hva det er, eller hvem jeg skal møte. Det slår krøll på seg alikevel og jeg ringer som regel og sier det ikke passer. Eller jeg bare “glemmer” at jeg skulle gjort det jeg skulle og uteblir. Også går jeg med dårlig samvittighet og tenker på hvor dum jeg er i lang tid etterpå.

Når jeg kommer fram så ser jeg jo at det bare er dumt. Da er det kjempekoselig og det er ikke så nøye med å reise hjem igjen 🙂 Nerver er en forunderlig ting.

Fine høstfarger i Hanekleiva.

Synes gangbrua i Fetsund er så fin.

Fint spindelvev med regndråper i Tujaen hos mor.

Tåka kom smygende da vi skulle hjem. Letta mot Fetsund heldigvis.

Dette er fra Lørenskog. Fine lys.
.

Bare igjen å takke for dagen i dag nå. Har vært en fin dag med fint vær. Hadde to katter her som var litt desperate da vi kom hjem, måtte jo på doagitt. Kunne gått i kassa inne, men det blir ikke det samme som ute 🙂 De pilte ut i full fart da døra åpna seg, og kom nesten like fort inn igjen rett etter for å få middag. Var jo mange timer siden den skulle vært servert å 🙂 Mennesker altså, skjønner ikke at de ikke kan gjøre som de vil og bare reise ifra husets herskere på den måten 🙂

Også må jeg takke for at jeg har muligheten til å reise og besøke mor. Tenker på alle som ikke har den muligheten.

Takker for kommentarene jeg har fått på tidligere innlegg. Det er koselig 🙂

Hører blomstene her hikster etter vann å, så får vel gå runden før jeg legger meg. Lørdag 5.10 er blitt til Søndag 6.10. Natta sove godt og drømme søtt. Ta vare på hverandre og nyt de små ting i hverdagen. Klem.

2 kommentarer
    1. Hei.foreignerat50: Ja det var en veldig koselig tur 🙂 Takk, det er så mye fint å ta bilde av rundt og kring. Mobil med kamera er en fin oppfinnelse.
      Katter er spesielle. De skjønner mye og lar ingen glemme hvem som er sjefen 🙂
      Ha en god Søndag, nyt den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg