Slankekrigen…

Sitter og ser på slankekrigen. Synes det er helt forferdelig at voksne mennesker begynner å skrike og kjefte fordi de ikke har gått ned nok på en uke. Det kan da ikke være bra. De kan da ikke forvente å gå ned like mye hver uke. 

Nå har jeg vært flink og gått turer flere ganger i uka. Spist lite snop og drukket flere ltr mindre brus enn jeg gjorde siden Mai. Merker ingenting annet enn at pusten er blitt bedre når jeg går. Kan gå opp en liten bakke og prate samtidig. Framskritt. Man har jo lyst til å gi opp når nåla på vekta står på samme streken som da man begynte. Men….Tenk om det er akkurat neste uke man går ned 1 kg 🙂 Da hadde jeg jo gått glipp av den gleden..

Så derfor fortsetter jeg en uke til 🙂 

Det mest beundringsverdige ved å leve, er ikke aldri å falle, men å reise oss hver gang vi faller.

Nå sier damen her natta og går og legger seg. Klokka er blitt 23.22 allerede. Tiden går fort når man ikke gjør noen ting 🙂 

 

2 kommentarer
    1. Det å komme seg ned i vekt er ingen lett sak, og her snakker jeg fra erfaring…. Noen ganger kan vekta gjøre et byks nedover, mens andre ganger kan den stå stille lenge.
      Selv har jeg parkert bilen etter å ha sittet på baken til og fra jobben i et par år… Nå går jeg til og fra t-banen hver dag og noen runder i lunchpausen. Det var tungt i begynnelsen, men nå går alt så mye bedre :o)) Lykke til videre til deg!

    2. Vera Lynn: Det er sant. Det er veldig vanskelig. Det verste er brusen, det er trøst på flaske 🙂
      Da har du vært kjempeflink 🙂 Det er altfor lett å sette seg i bilen når man skal noe sted. Det er utrolig hvor fort det blir lettere, bare man tar seg sammen og begynner å røre på seg. Tusen takk for det og ha mange gode turer framover du å 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg