Tur med Pia…lenge siden jeg har vært ute…

Heihei 🙂

Nå vettu…nå er våren her og det har skjedd masse i naturen siden jeg var ute sist ) Var godt å gå en liten tur igjen.

Ser det spirer og gror overalt..Og jeg så 2 humler og en sommerfugl..Gleder meg noe veldig til alle insekter og småkryp kommer frem igjen 🙂

Pia synes jeg er forferdelig dum som ikke kan gå nedover steinene som hun gjorde..Ble litt irritert fordi jeg dro henne så jeg kunne gå veien ned i stedet 🙂

La seg ned og nektet gå lenger…Det var to damer og en hund på brygga…Ville jo bare gå bort og leke litt med den:) Måtte løfte henne og bære henne vekk.

Også var det fugler inni buskene her…Fikk ikke lov til å leke med de heller…Mennesker er grusomt slemme noen ganger 😀

Jaja, vi hadde en fin tur selv om Pia ble litt furten.

Nå har jeg ordnet med lammelår som står i ovnene og det lukter så godt av hvitløk og rosmarin her 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin påske og gode dager 🙂

Ta godt vare på deg selv.

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg