En skikkelig våt og kald alenetur….

I dag har det virkelig regnet godt 🙂 

Vi gikk en tur på butikken. På vei hjem tenkte jeg å ta noen bilder. Så kom jeg på at det er jo egentlig utrolig godt å gå tur i regnet 🙂 Sendte sambo hjem også gikk jeg meg en liten tur. 

Planten utenfor butikken har så fin farge 🙂 

Koser meg på tur 🙂 

Så var jeg hjemme igjen…Kald og våt….Og veldig fornøyd 🙂 

Er ikke så mye som slår det å komme hjem igjen etter en ordentlig regnværstur…Skifte til tørt, tørke håret og få igjen varmen 🙂 Dette kan kanskje brukes i konkurransen til Ei_Heks her 😀 Som sagt, er ikke så god på selfier…Tror jeg ble skremt av hva jeg så i kamera 😀 Sambo`n kaller meg Medusa. 

LOOK har så fine Solsikker utenfor butikken….Plakaten i vinduet sier sannheten…Det er en utrolig trivelig butikk….Er du i nærheten så bør du stikke innom 🙂 

Nå er det kyllingburgere og brød i ovnen..Ikke hjemmelagd, jukser med Svenskeburgere og brød kjøpt på butikken her…

Ønsker deg en fortsatt fin Lørdag 🙂 

Klemmer fra meg <3 

Legg meg til på Snapchat! Brukernavn: baremeghanne

6 kommentarer
    1. Nå har jeg hentet bildet ditt. Gleder meg til å vise oss alle fra vår verste side. 😀 😀 😀
      Klemmmmmmmm fra ei_heks

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg