Jeg føler meg sterk som en løve..

Hei igjen 🙂 

Dagen i dag har vært forferdelig tung og lang. Det skal ikke mer til enn bittelitt hagestell som jeg gjorde i går for at dagen etter er i en tåke. 

Humøret har vært greit…tror jeg da 🙂 Men kroppen og hode, de vil ikke være med. Kjente det da jeg våknet av klokka  i dag tidlig at det var nesten umulig å våkne og komme seg ut av senga. 

Svir i øya og verker i kroppen hvis den ikke holdes helt i ro. 

Hadde det sånn i 2-3 år, til for 1 år siden. Trodde jeg ble bedre fordi samboeren jeg hadde da flyttet ut og jeg fikk mulighet til å bygge opp psyken min igjen. Men det var nok en kombinasjon av det og at hun jeg brukte gå turer med flyttet. Da ble det ikke så mange turer lenger samtidig som psyken ikke ble tråkket på mer. 

Den gang så gikk jeg tur ca annenhver dag, sovnet på sofaen da jeg kom hjem og hele neste. Bare gjorde det absolutt nødvendigste. Det er vel derfor jeg ikke husker så mye tenkte jeg på akkurat nå 🙂 Kjenner nå at det som har skjedd i dag føles gjemt bak en tåke, kanskje det ikke har skjedd? 🙂 

Liker denne bloggskrivinga. Det er virkelig terapi det 🙂 Mens jeg skriver så kommer svarene på noen av spørsmålene og irritasjonene mine. De ligger gjemt i meg, og må bare lures fram 😀 

Jeg føler meg sterk som løve. Kan alt og greier alt..

Hvis jeg bare ikke hadde vært så forferdelig utslitt 🙂 


Så etter turen med Knut i dag tidlig har jeg liggi på sofaen. Flora Bear sitter på sofaryggen ved siden av meg og passer på 🙂

Hun er designet av Barbara Bukowski står det på lappen som henger på. Kikket inn på siden hennes og det er utrolig mange fine bamser hun designer. Fikk denne i fjor sammen med blomster og sjokolade av sønnene min til 50 års dagen 🙂 

Knut får taxi fra i morgen. Det var blitt noe kluss. Tror det var det at jeg glemte få ny legeerklæring. Alt MÅ skrives på mobilen…..med alarm. Hvis ikke blir det glemt 🙂 

Jaja, det er godt man bor på ett lite sted. Og at alt er smått og alle vet hvem alle er 😀 Det er ingen hemmelighet at jeg glemmer og roter litt…en del 🙂 

I morgen er alt tilbake til det normale igjen. Så normalt det kan bli 🙂 Da kan jeg ordne litt mer ute i hagen. Liker å stelle med det, må bare ta det enda mer med ro. 

Hvordan har dagen din vært? Har du gjort noe du har hatt lyst til å gjøre? 

Ha en fortsatt fin kveld. 

Klemmer fra meg <3 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg