Til Radiumhospitalet for å få svar…

Heihei 🙂

Så var det helg igjen…

Vi ser på sommerhytta og da blir uka enda kortere enn vanlig. Det er veldig kort tid mellom ukesfinalene 😀

I går Torsdag var en veldig skummel dag…eller formiddag.

Vi ble hentet av taxi kl 12. Hadde time på Radiumhospitalet 13.15.

Nervene vibrerte, kvalm og ikke i form.

Det var en liten klar blå flekk på himmelen i Fetsund da vi kjørte forbi 🙂

Sambo kjøpte seg en kaffekopp og jeg vann så gikk vi opp i 3 etg.

Kom inn med en gang og var ute igjen 10 min etterpå. Sambo rakk ikke drikke opp kaffen en gang 😀

Legen spurte meg om hvordan jeg har hatt det og hadde det nå…

Da ble jeg enda litt mer nervøs.

Så sa hun at…

De hadde ikke funnet spredning til lymfene <3

 Jeg er frisk 🙂

Ikke noe mer behandling. Kontroll hver 3 mnd de 2 neste årene. Fikk ikke med meg resten av kontrollene etter det 🙂

Himmelen var blåere da vi dro hjem igjen 🙂

Sambo gikk rett på butikken da vi kom hjem for å kjøpe kake så vi kunne feire <3

Broren hans vipset oss penger nå for at vi skal feire med å bestille oss pizza i kveld <3

Susi hadde litt hurramegrundt på morran i dag 🙂

Det er mye lyd og fart i en sånn liten kropp 😀

Jeg er så takknemlig for at det ikke var spredning og jeg er frisk 🙂

Samtidig føler jeg på det at jeg har lurt alle sammen og at det ikke var så ille som jeg “latet” som…Vet det er dumt…Glad for hjernen jeg har…men jammen meg kunne den sortert alle disse tankene den tenker 😀

Også dukker det opp noen spørsmål som starter med hvorfor…

Det føles urettferdig at jeg nesten ikke har merket noe til kreften, mens for andre blir det veldig tøft…

Nå kan jeg søke på livmorkreft og lese om det. Jeg bruker søke opp alt med en gang noe oppstår. Men denne gangen har jeg ikke lest noen ting. Var helt bestemt på at det jeg trengte vite kom jeg til å få vite av legene når det var tid for det.

I går ettermiddag og i dag har vært litt i vakum…Det er kjempefint at det går så fort fra diagnose til behandling…Men det er ikke lett når hjerne og kropp ikke får tid til å bearbeide noe av det som skjer.

Plutselig en dag kan man kjenne døden puste en i nakken…Før den følelsen har lagt seg så er man ferdig behandlet og erklært frisk…Det har tatt nesten nøyaktig 1 måned…

Jeg er så takknemlig…

Nå kommer snart pizzaen. Vi skal kose oss og se om det er noe på tv i kveld.

Ønsker deg en fortsatt god kveld og helg 🙂

Klem fra Hanne <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg