Litt treg, så dette er gårsdagen…Kongsberg sykehus…

Hei og god kveld 🙂 

Var så sliten i går at jeg orker ikke sette på pc en gang 🙂 

Det tar på å være på tur hele dagen. Jeg skulle ta CT på Kongsberg sykehys kl 12. Da måtte vi ta bussen 750, var fremme ca 840. Hjemme igjen ca 1530. 

Det er ulempen med å bo på landet 😀 

Fikk ett fint bilde da vi kjørte over brua på Efteløt. 

Det ble noen timer venting før jeg skulle på sykehuset. Vi kjøpte oss litt mat på Storsenteret. Samboeren rundstykke med omelett og jeg kyllingsalat….Du burde reise dit og gå på Fattigmann og spise. Utrolig god mat 🙂 

Gikk til sykehuset og var der 1 time før jeg skulle inn. Måtte drikke 1 ltr vann fordelt på den timen. Kontrastvæske i armen og frem og tilbake i maskinen….Så er det bare å vente på svar og håpe det ikke er noen ulumskheter på bildene 🙂 

Nå er i hvertfall både hals, lunger og bekken sjekket ordentlig. Også var det en eller to ting til inni der som ble fotografert 🙂 

Gikk tilbake til Fattigmann og kjøpte oss en premie…..Jeg fikk fordi jeg var flink da jeg ble tatt bilder av og samboeren fordi han sto opp så tidlig og ble med meg 😀 

Hvis man tenker etter så er det alltid noe man kan få premie for 😀 

Synes dette var litt morsomt…Tror ikke det har vært meningen at jeg skulle ta bilde 😀 Ser jo ut som jeg snurrer i full fart rundt. Det har jeg garantert ikke gjort, da hadde jeg besvimt. Det er karusell nok når jeg reiser meg litt for fort opp i blant 😀 

Her viser høsten seg frem i sine fineste farger <3 

Gårsdagen var veldig bra. Vi må bli flinkere til å dra på småturer sånn. Trenger ikke dra så langt….Vi er bare så altfor trege og glemmer at det finnes en verden utenfor stua her og nærområdet 😀 

Håper dagen din var god å. At du fant noen gode minner du kan ta vare på og ta frem hvis dagen er litt grå og trist 🙂 

God kveld videre og ta godt vare på deg selv. 

Klemmer fra meg <3

9 kommentarer
    1. solliv: Regner med det 🙂 Men det hadde jo vært fint om de fant ut hvorfor senken er så høy.
      Tusen takk. Det var fint i Kongsberg i dag 🙂

    2. Ei_heks: Jeg så på innlegget ditt, men har ikke fått lest det ennå. Det så ut som det var veldig bra der. Og at du fortjente en sofadag i dag 🙂

      Hvordan er det med ballansen din, er det blitt bedre?

      Klemmer 🙂

    3. Ja, Frøken Svingstang har heldigvis dratt sin vei. Bare en sjelden gjestevisitt om jeg er veldig sliten. :)))
      Ha en god natt og ta vare på deg og dine. Klemmmmmmmmmm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg