Sommeren var her igjen i dag…

I dag har sommeren vært innom en tur igjen. Sola har vært her og det har vært god temperatur 🙂 

Rosene jeg kjøpte til påske fikk større potte tidlig i sommer, også fikk den flytte ut på plenen….nå takker den meg med flere fine knupper. En spretter snart ut 🙂 

Blåklokker spretter opp litt her og der. Tror det er 3 stedet i hagen jeg ser 1-2 klokker. 

Denne satte seg foran meg. Men den var ikke så interessert i å bli fotografert, så det ble ikke så bra 🙂 Den fløy av gårde like fort som den kom 🙂 

Høsten har begynt å varsle sin ankomst på pæretreets blader. 

Takk for at du ble med ut en liten tur 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Håper dagen din har vært god. 

Klemmer fra meg <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg