DIAMANTBRODERIER…

Fikk pakke i posten i dag og ble så glad 🙂 

Prøvde å lage diamantbroderi for en stund siden og det var kjempegøy. Så da bestillte jeg flere og i dag kom 2 🙂 


Måtte prøve med en gang og tok ferdig kattungen. Jeg er så dum sånn. Når jeg liker noe og får det så greier jeg ikke stoppe igjen og blir altfor fort ferdig 🙂 Får se om jeg tar med meg på sykehuset i morgen. Det er noen timer venting mens sønnen opererer, da er det greit å ha noe å drive med. 

Hvis du liker småplukk, tall og farger så anbefaler jeg dette her 🙂 

Klem fra meg <3

 

6 kommentarer
    1. En flott hobby..men kjenner til det der om å bli så opphengt at man raser av sted – og så blir man alt for raskt ferdig – og fri for hobby en stund, hehe 😉

    2. Ane Benedicte: Ikke sant. De blir fine når perlene kommer på 🙂 Jeg strikka og hekla mye før, men nå vil ikke armene og fingrene det lenger.
      Kos deg med håndarbeide 🙂
      Ha en fortsatt fin dag i dag.

    3. Helene: Det er forferdelig kjedelig at man ikke greier ta noen pauser og strekke det litt utover 🙂 Skulle ønske jeg var sånn når det gjelder andre ting å. Sånn som hus og hagearbeide. Det har jeg ingen problemer med å sette på pause en stund 😀

      Kos deg i dag og ha en strålende dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg