Mange små mirakler…

Nå  er Jasmin full av blomster og det lukter så godt 🙂 Kjenner duften kommer med vinden inn på stua når den finner veien inn gjennom døra. 

Denne så ut som den hadde det bra på ett Jasminblad. 

En edderkopp har fanget ei flue og ble livredd jeg skulle stjele den da jeg løftet litt på bladet for å se hva som skjedde under der 😀 

Nå har kaktusene mine flyttet fra liten potte til litt større 🙂 Da kan de ikke klage. 

Pynt på trappa. Synes fargene på den ene er så fin. 

Fikk plutselig se roseknupper. Visste ikke at vi hadde sånne ute her 🙂 Koselig overraskelse. 


Fant disse i uteboden da jeg leita etter blomsterpotter. 

Noen små mirakler man kan finne hvis man kikker rundt seg 🙂 Og som man finner mens man leiter etter noe annet 😀 

Klemmer fra meg <3 
 

8 kommentarer
    1. frodith: Ja jeg synes mange av dem er fine 🙂 Noen er skumle når man ser dem på nært hold. Her er det overskyet og litt vind. Skulle visst bli regn.
      Kos deg i sola 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg