Gnagerfobi…ikke trykk inn…..

Heihei og god Søndag 🙂 

I det siste har Tobias kommet inn med gave her dag. Koselig det 🙂 Heldigvis er de døde. Første dagen fikk vi en Blåmeis, den levde så vidt. Det var ikke så moro. 

Det må være en del Jordrotter i år for kattene har aldri fanget før. Eller så er det bare Tobias som føler han er blitt mann og skal beskytte oss mot disse farlige vesnene 😀 

De andre gangene han har kommet inn med dem så har han leita veldig når vi har tatt de med ut og kastet dem. Men i dag la han den på golvet, poserte litt sammen med byttet så jeg kunne ta snapp også gikk han ut og lot meg fortsette å ta bilder 🙂 


De er fine skapninger disse rottene å, selv om de er skadedyr 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin Søndag.

Ta godt vare på deg selv 🙂 

Klemmer fra meg <3 
 

8 kommentarer
    1. Ida Caspara: Ja det så jeg å. Hvis museklørne er like så er det ikke rart vi hører dem så godt i vegga her om vinteren 🙂
      Han vet han er veldig flink…Men skal liksom ikke vise det 😀
      Ha en strålende dag i dag 🙂

    2. Helene: Han er kjempeflink 🙂 Følger med på meg og passer på at jeg har det bra. Tror ikke jeg hadde greid meg uten katt.
      Men man blir veldig bundet. Så tror ikke jeg skal ha flere når de to gamlekara her er borte 🙂 Det har jeg jo sagt før å. Helt til det dukker opp en på døra som trenger ett sted å bo 😀
      Ha en kjempefin dag i dag og kos deg på tur hvis du skal det. Eller hjemme hvis det er planen i dag 🙂

    3. frodith: Det er det. Er veldig glad for at det er dødt det han kommer med. Katten til niesen min har kommet med ekorn og orm å. Det er ikke noe særlig. Usj.

      Ha en fin dag i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg