8. Juni og fyr i ovnen…

God morgen 🙂

Håper du har hatt en fredelig natt. 

Tok noen bilder av Nypebusken vår. Jeg synes den er så fin. Det er noe med bladene. Liker formen, fargen og mønsteret. Og den blir enda finere i regnet 🙂 


Også var det dette med 8. Juni, sommer og det som skulle fulgt med den…Åpne vinduer og dører, Frokost ute på verandaen, Fuglekvitter og bare glede….

Hmmm..

Er ikke helt sånn gitt 😀 

Her er huset lukket og tett (nesten, så tett ett gammelt hus kan bli). Hører ingen fugler, og det er ihvertfall ikke behagelig å spise frokosten ute….

Det regner og er kaldt….

Så da ble det fyr i ovnen, det er glede det å 🙂 

Sender over litt til deg som også har det været vi har her….Ett bilde kan varme det å 🙂 Du som har sol og fint vær….Nyt hver solstråle. 

Ønsker deg en fortsatt fin dag….

Husk å samle gode minner du kan ta med deg videre…Se de små tingene. Det er ofte de som gir mest mening og størst forandring 🙂 Ta godt vare på deg selv. 

Klemmer fra meg <3 
 

8 kommentarer
    1. Vi har inga ovner vi 🙂 bare radiatorer, men de står og oser varme alle sammen.
      Veldig moro å se på forandringen i bildene dine etter linsekjøpet de blir bedre og bedre for mange av motivene dine er drittleie å ta bilder av.

    2. Ikke mye som minner om sommer når det blir sånn, nei..men her i nord er det ikke et ukjent fenomen at man må fyre i ovnen på sommeren, fordi det er så sabla kaldt 😉 Flotte bilder, forresten =D

    3. Helt herlig!
      Her regnet det som bare dèt. Helt herlig; naturen behøvde vann nå.
      Det gjelder å innrette seg – gjøre det beste ut av det 🙂
      Ønsker deg en fin dag videre!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Dagen har vært bra. Sovna en times tid på sofaen. Så det gjorde ikke noe om regnet plasket ned utenfor 😀

    5. suttung: Tusen takk. Så gøy at du ser forandring 🙂 Jeg synes jeg ser det sjøl å. Også er det blitt mye morsommere å ta bilder 🙂 Liker spesielt insekter, de er facinerende når man ser dem nærme.

    6. Helene: Nei det er ikke det. Men det blir vel bedre etterhvert 🙂 Tenk om det kunne vært samme temperatur hele året og over hele landet…Da hadde jeg vært fornøyd 😀 Men spørs vel om alle ville hatt det været jeg vil ha.

      Tusen takk 🙂

    7. Torunn: Her har det regnet i flere dager så tror jorda begynner å bli litt metta 🙂
      Trives i regn å jeg så det går greit…Bare litt høy terskel å tråkke over når jeg fikk lyst til å fyre i ovnen på morran 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg