Lykke til i dag du som gruer deg til noe….

God morgen 🙂 

Ikke at jeg bryr meg så mye om været. Men kjenner jeg begynner å bli like lei regn og grått som jeg var snø og kulde 🙂 

Det samme tenker Tigern når han går ut om morran…Liker ikke alt dette våte som gjør det ekkelt å gå ute..Han vil ligge på bakken og rulle seg rundt i solstrålene. Ligge på ryggen og kjenne sola varme…:) 


Det blir noen dråper i dag å. Bittelitt greit når de sitter på solgule blomster 🙂

Lavendel og Stemor…


I blomsterbedet..Har hørt hva disse heter en gang, men husker ikke. Fine er de ihvertfall 🙂


Jeg håper du har hatt en fin pinse…:)

At du har greid slappe av og legge alvoret bak deg noen dager..Det er viktig. Da stiller du sterkere når hverdagen er tilbake og du må leve i den igjen..

Hvis du skal i  skumle og vanskelige møter denne uka. Sett deg ordentlig inn i saken din. Skriv ned alt du skal si, alle fakta…Det er lett å glemme noe når du er nervøs og sitter i ett rom med fremmede mennesker. Som ofte er autoritære og som gjør at du føler deg liten….Sitt rett i ryggen og se dem i øynene..:) 

Du er sterkere enn du tror. Du er modig. Du er du og det er det ingen som gjør bedre enn deg 🙂 

Lukk øynene ett øyeblikk og trekk pusten dypt. Slipp den sakte ut…Sånn…..Nå er du klar for det du må <3 

Ønsker deg en god dag i dag 🙂 

Klemmer fra Hanne <3 

10 kommentarer

Siste innlegg