Ulovlig blomst og veikryss…

Heihei og god morgen 🙂 

Håper natten har vært god. 

Kjølig og regn her i dag. Dumt fordi vi skal grille i morgen, ser ikke sånn ut når jeg ser på værmeldingen..Da får vi grille i komfyren 🙂 Går fint det å. Men blir ikke kullsmaken, røyken midt i ansiktet og litt svidde fingre 😀 

Så Lupiner da jeg gikk turen til skolen Onsdag. De er fine. Har masse i hagen her, men de er bare blader ennå. Alle er visst ikke enige med meg 🙂 Men grøftekanter fulle av Lupiner i forskjellige farger, det er pent da. 


En liten bille var ute på tur å.


Hundekjeks

Satt og ventet på yngste sønnen. Han hadde glemt matboksen, så da fikk jeg meg en tur Onsdag morgen 🙂 Krysset er som “veikryssene i livet”, som jeg skrev om her. Vi må velge om vi går den letteste veien nedover. Der vi vet hva som venter. Eller går vi opp og rundt hjørnet der vi ikke vet hva som skjer. Jeg måtte gå rundt hjørnet siden sønnen hadde glemt jeg skulle komme 😀 Noen ganger har vi ikke noe valg…Grudde meg veldig fordi jeg visste det var skole med masse elever og lærere..Tenk om de var ute og så meg…Snakket til meg, det verste av alt….Men da jeg forsiktig kikket rundt hjørnet,….

Så var det nesten ingen der. Bare noen få som drev på i ballbingen 🙂 Ofte er det som er forferdelig skummelt..ikke så farlig allikevel bare vi tar sjansen 🙂


Holdt meg med selskap på hånda mi en liten stund…Så ble den litt for ivrig og gikk litt for fort. Mistet kontrollen på den og da måtte jeg blåse den bort 🙂 Den får holde seg der jeg ser den…


Fortsatt livets veikryss….Noen ganger er det lurt og sette seg litt ned i krysset og tenke gjennom hva som skjer…Vurdere hvilken vei som er best…Kikke litt rundt seg og kjenne etter ett tegn…Nyte litt….Midt i krysset så er det ingenting. Alle veier er åpne.


Ønsker deg en fin dag i dag….Ta vare på deg selv, og samle gode minner….Se de små tingene. Det er ofte de som gir mest mening og de største forandringene 🙂

Klemmer fra Hanne 3 

 

11 kommentarer
    1. Så fine ord..og bilder =)
      Ang HER..så skriver du det i teksten, merker det, går opp og klikker på ikonet som ser ut som en..tja..en kjettingbit?..det står i allefall “sett inn/rediger lenke” når du holder musepekeren over. Da kommer det opp en boks hvor du limer inn linken, trykker OK, og så bør det være i orden =)

    2. Fin tekst og fine bilder. Bra å utfordre seg selv litt i blant. 🙂
      I dag har min verden fallt på plass igjen og jeg er klar for veivalg og utforsking som jeg pleier. 😀

    3. Flotte bilder. :o) Og lupiner er jo knallfine. Har en del av de rundt huset her. Men er det virkelig slik at det ikke er lov å ha de i hagen lengre? De fins jo i hopetall i skråninger og på gressvoller som kommunen har beplantet i denne byen i alle år ….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg