Ny blomst, gammel blomst og frø som spirer…..

God morgen 🙂 

Se så fin 🙂 Salaten har begynt å spire allerede…


Kløveren blir tett og fin i år å..Var redd den hadde frosset i hjel da den sto ute en natt det snødde 🙂 

Denne her sto og ropte på meg da jeg kom inn på butikken i dag tidlig…”Se så fin jeg er, kjøp meg” sa den 😀 Så da gjorde jeg jo det. Ble så fin på det nymalte bordet atte…


Nå skal jeg ut og klippe gresset tenkte jeg. 

Ha en strålende dag i dag og ta godt vare på deg selv 🙂 

Klem fra meg <3 
 

4 kommentarer
    1. Helene: Uff, snø er ikke gøy. Det må være alderen. For di siste årene så har snø og vinter blitt vanskeligere å takle 🙂
      Ha en fin dag videre. Kos deg med minnene fra turen din og bruk bildene du har tatt til å drømme deg tilbake 🙂

    2. Du har nok rett i det, for jeg syns også vinteren blir bare værre og værre.. Takk det samme 🙂 Yepp..bildene er gode å ha 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg