Hvor kom den fra…..


Egentlig så kunne jeg trengt en klem i dag. Og det fikk jeg jo på en måte å. Men ikke en klem jeg ville ha 🙂 

Når man kjenner noe kile på haka og man bare skal klø litt. Og der kjenner man noe lite og hardt som rører på seg mellom fingrne…..Da…er man ikke sånn veldig forsikig…Man tar tak og slenger den det er i golvet med ett smell 😀 Det kan jo hende det er noe farlig som kan hoppe opp og spise en opp eller noe sånt. Det vet man aldri….

Og hvor i huleste kom det grusomste av det grusomme fra? Har det landet i håret og sklidd forsiktig ned derfra? Har det kommet oppover kroppen fra golvet? Hvorfor har den jobbet så hardt for å komme i nærheten av halsen min? Den satt på venstre side av haka. Og jeg er sikker på at den var på vei mot halsen…..Muligens en bitteliten Dracula som ikke var helt utviklet ennå…Det tenker nå jeg…

Jaja, jeg overlevde i hvertfall og kan fortelle om dramatikken. 

Dyret fikk seg ett lite sjokk da det ble oppdaget og slengt i golvet….Det kom ett ekkelt lite smell. Så at den landet på ryggen. Men så spratt den opp i lufta og hoppet rundt på beina igjen. Spenstig kar det der….Den tok bena fatt og prøvde stikke av, men det gikk ikke….Jeg fant kamera, fikk satt på macrolinsa og knipset i vei…Med full flombelysning….Skjer det noe mer så har jeg bildebevis på at dyret var her 😀 

Igjen en ADVARSEL til de med litt sånne fobier for småkryp….Ikke skroll videre…Måtte legge ut beviset her så jeg har bevis på beviset vettu 😀 

Sitter her og klør overalt, pga denne her 😀 

 

15 kommentarer
    1. Jeg har ikke fobi for kryp..men vil helst ikke ha dem i fjeset..hehe..(du fikk tatt fint bilde av den ) Om du trang en klem kan du få en av meg.. Klem fra Annebe :))

    2. Vræl…kjenner frykten din..og det er ekle kryp…Jeg få også hetta når de kryper noe på meg…uansett hva det er…

    3. Uff..måtte jaggu le litt..så det for meg, med kar’n bumpende avgårde, og du etter, hehe 🙂
      Men ja – en typisk reaksjon, å drefse skumle skapninger avgårde, når de dukker opp sånn som det der 😉

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: De er ganske fine på avstand..Selv om man vet de ikke er farlige, så er de forferdelig farlige 😀

    5. Helene: 😀 😀 Ja det var nok ett morsomt syn. Måtte jo få tatt bilde av monsteret 😀
      Aner jo ikke hvor den kom fra…De skulle hatt bjelle på seg 😀

    6. Jeg tålte å se den, men det er bare så vidt… Det jeg IKKE tåler særlig, er edderkopper … 😀 Jeg har også trang til å slenge de HARDT fra meg …;-)

    7. HYYYYYYYYYYYYYYYYL!
      Den var sikkert på vei opp til hodet ditt for å sluke deg sånn som jeg har beskrevet tidligere. Godt du oppdaget den i tide, så du reddet livet. 😀

    8. Ei_heks: Ikke sant 😀 Tenkte på deg og det du hadde sagt da jeg så den spratt bortover golvet her 😀
      Veldig glad for at den har kilende bein så jeg kjente den…Hvis ikke vet jeg ikke hva som hadde skjedd….Huffåhuff 😀

    9. Kanskje du måtte blogget videre fra en billemage? Du vet… fordelen med å bli slukt med hud og hår og det hele er at alle lemmer fungerer. 😉
      Nå skal jeg vakle i seng og håpe all lukt er luftet ut, så jeg får sove når jeg lukker vinduene. 🙂
      Sov godt når du skal, så snakkes vi.
      Natteklemmmmm 🙂

    10. Nettopp. 😀 😀 😀
      Jeg er på lading i dag. Gårsdagens strabaser ble litt i overkant. Vurderer å dra å kjøpe ny matte til gangen, men har litt vondt i villikke’n min. 🙂
      Og så skulle jeg egentlig bare……
      Ha en super ettermiddag i det vakre været du også. Eller, det er vel ganske mørkt i billemagen? :-O

    11. Ei_heks: Heihei og god Lørdag 🙂
      I går var min ladedag. Orker ingenting. Har heldigvis lært meg å ikke tenke på hva jeg skulle gjort. Da tar ladingen mye lenger tid 🙂
      Er litt bedre i dag.

      Kjempet en hard kamp mot billen og den greide ikke sluke meg 😀 Har ikke sett hverken den eller kompisene dens igjen så jeg skremte den nok ordentlig 😀

      Ha en strålende dag i dag, regner med du har sol der å. Klem 🙂

    12. Tusen takk, Hanne.
      Sånne dager har jeg også og jeg er helt enig, tanker om at man burde ha…. er energityver og fullstendig ubrukelige på sånne dager. Jeg har planer om en sånn dag i dag. Men jeg “må” hente den nye Fitbiten min på Elkjøp og handle litt mat. Fitbiten er en genial motivator når jeg skal fylle skrittkvoten min hver dag. Utover det skal jeg late meg, kose meg med å skrive blogg og gå rusleturer med min vakre. Akkurat nå sitter jeg i skyggen på verandaen og skriver, så det kommer vel innlegget på bloggen min etter hvert. Håper du får den energien du trenger i løpet av dagen.
      Bra du reddet deg fra bille-monstret og vennene hans. 😀
      Ha en vakker dag!
      Klemmmmmmmm 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg