Blomster, sol og å se på en som jobber…

Heihei 🙂 


Satt ute og venta på noen insekter jeg kunne ta bilder av. De kom jo ikke. Men en bitteliten flue satte seg på ett tørkepapir på bordet. Den fikk helt sjokk stakkar da mobil og lys plutselig var rett over den. Det samme med denne andre saken (vet ikke hva den heter) som gikk bortover golvteppet..Plutselig så var det flomlys over den og ei linse helt innpå..Stakkarn, bråstoppa og visste ikke helt hva den skulle gjøre 😀 

Har hatt det helt greit ute på benken i dag. Der jeg lå og hørte lydbok og så på Ole som skrapte maling av hagemøbler 🙂 Maling er gøy, men forarbeidet er gørr kjedelig….Det er det helt greit at andre gjør 🙂 

Ha en fortsatt fin kveld og kos deg 🙂 Ta vare på deg selv. 

Klem fra Hanne <3 
 

18 kommentarer
    1. Mia: Søkte på den og tror jeg fant riktig..Kortvinge sto det den heter 🙂
      Ja vi har det veldig fint her nå. Sola varmer. Skal visst være her en uke i følge værvarselet 🙂

      Ha en fortsatt fin dag du å.

    2. Flotte bilder! og det å se på andre jobbe kan være greit det..men da kribler det som regel i meg, og jeg må gjøre noe jeg også…hihih… Ha en god kveld!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg holdt på inne med forskjellig. Vi fordeler jobben litt etter hva vi liker drive med 🙂 Jeg er ikke så glad i sånn pussing og han er ikke så glad i husarbeide 🙂
      God kveld videre 🙂

    4. Grøss og gru og stor skrekk! :-O
      For et uhyre! Vet du ikke at insekter er farlige???? Biller som ikke er større en halve lillefingerneglen vår sluker oss med hud og hår og klær og det hele. De spytter bare ut skoene for de har så seige såler!

    5. Ei_heks: Joda, jeg vet det. Men nå er jeg grusomt tøff, så de skremmer ikke meg..Ble bare litt redd den kommer tilbake i natt når jeg sover. Kanskje den har med familie og venner for å ta hevn….
      Huff, det tenkte jeg ikke på før nå.
      Jaja, jeg får sove med ett øye åpent.

    6. Bille-insekt-skremmende vibber er på vei, så du kan sove godt. 😉
      Jeg skal jobbe litt med bildene jeg har tatt i kveld. Var med fadderbarnet mitt på Fetsund Lenser. Hun er også hekta på foto.

    7. Ei_heks: Tusen takk 🙂

      Jeg har vokst opp på Aurskog og bodd på Fetsund. Men aldri vært ved lensene…Håper du legger ut noen bilder derfra. Hadde vært moro å sett 🙂

      Har ikke forstått før nå de siste årene hvor moro det er med foto. Men nå greier jeg meg ikke uten. Alt må taes bilde av 😀

    8. Da har du gått glipp av noe. Det er vakkert der og fullt av fine motiver for en som liker å fotografere. Tror jeg tok rundt 300 bilder og en rask titt antyder at det ble noen få jeg virkelig kan bli fornøyd med. 🙂

    9. Ei_heks: Jeg har hørt mange som har vært der si det er fint. Vet ikke hvorfor jeg aldri fikk sumlet meg ned dit. Bodde i Fetsund i rundt 3 år så kan ikke si jeg ikke hadde tid 🙂

      Det var noen bilder ja 🙂 Rart hvordan det minsker når man begynner se igjennom dem og sortere ut.

    10. Ei_heks: Overraskende hjerter på veien er koselig det. Jeg finner nesten alltid ett eller flere når jeg er ute. Ikke alltid jeg ser dem før jeg ser på bildene etterpå..

      Da føler man seg elsket 🙂 Tror det er noen på den andre siden som legger de frem til oss 🙂

    11. Hello, I think your website might be having browser compatibility issues.

      When I look att your website in Ie, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has
      some overlapping. I just wanted to give you a quick head up!
      Otherr then that, terrific blog!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg