Kunstverk, diamanter og en katt…

God kveld 🙂 

Klokka er over 17 og helga har startet for mange. Nå titter sola forsiktig frem her og det ser lovende ut for helga 🙂 Satser på at den kommer tilbake i morgen tidlig. 

Var en tur ute og fant mange fine kunstverk. 

Er så glad i alle tegninger og former på bladene. Finnes i så mange forskjellige former og farger. Grønn er ikke bare grønn 🙂 

En liten maur var på vei nedover kvisten. Da jeg stakk mobilen inntil for å ta bilde så snudde den og kom mot meg….Vet ikke om den skulle angripe eller bare ville være med på bilde 😀 


Diamanter ligger strødd utover på disse små lupinbladene 🙂 

Tulipanene titter også frem og venter på litt sol og varme så de kan slå ut i full blomst. Gleder meg 🙂 

Ripsen vokser seg stor og fin. 

En som virkelig ikke bryr seg om at mor var veldig frossen og holdt på å fryse i hjel på morran…Likte veldig godt at dyna ble tatt med ut i sofaen. Det er godt det er lang sofa, for ikke fillern om han skulle flytte på seg så jeg fikk strukket ut bena 😀 Han sov godt der noen timer. Bortskjemte lille verdens beste Tobias <3 

Ole har begynt å steke biff og lage soppsaus. Jeg skrelte potet og skal lage tomatsalat. Samarbeid er tingen.

 Knut er ikke glad i kjøtt så han får lettsaltet torsk i stedet. Gleder meg til middag 🙂 

Ha en fortsatt fin kveld. 

Klemmer fra meg <3 

6 kommentarer
    1. Deilig at sola igjen titter frem. En liten periode med regn, gjør bare godt alt som spirer og gror. Litt regn skader ikke heller ikke for oss som i større eller mindre grad sliter med pollen-allergi. MEN, må det være så j…. kaldt? Selv her på solkysten, har det vært tempraturer ned mot frysepunktet. Selv om vi slapp snø i denne omgangen, var det jaggu meg ikke langt unna.
      Som den reise-glade personen jeg er, lengter jeg alltid etter 30 grader, billig mat og godt øl.
      Ja, ja… nå er vel sommeren snart rundt hjørnet?
      God helg!

    2. Jørn Aasland: Ja ikke sant, sol er godt for alt og alle. Det samme med regnet. Jeg liker det jeg 🙂 Godt å gå en tur i regnet, og enda bedre å komme hjem igjen. Tørke seg og skifte til tørt…:)

      Forstår ikke hvorfor det skal være så kaldt jeg heller. Snødde litt ei natt, men det forsvant heldigvis i løpet av dagen. Men det er fyreiovnen temperaturer, det er ikke bra 🙂

      Jeg har aldri reist. Bare til Sverige og svippturer til Danmark 🙂 Kjenner det nå når jeg er blitt eldre at det hadde vært godt med en tur til varmen om vinteren.

      Det skal jo bli fint i helga, så vi får nyte den 🙂 Ha en fin kveld og en god helg du å 🙂

    3. Helene: Tusen takk 🙂 er så sjelven at det blir litt uklart. Men det får gå 🙂 sove godt og drømme søtt når natten kommer.

    4. Utrolig flotte bilder. :o) Det er så mye fint å forevige bare man kikker etter. Eller kryper rundt på gresset. Haha. Har gjort det noen ganger ja … Fortsatt god helg.

    5. Marit: Det er sant 🙂 Man må ta seg tid til å se rundt seg når man er ute. Litt for stiv i kroppen til å krype på bakken. Det irriterer meg, ikke mange årene siden det ikke var noe problem. 🙂 Så får holde meg til bilder i knehøyde 😀
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg