Happy feet….

I kveld kommer føttene til å juble 😀 

Det her er helt nydelig…Og det aller beste er flassinga om noen dager 🙂 Skal egentlig ikke plukke så mye på det, men det er jo nesten helt umulig. Bare piller litt 🙂 

Føttene blir myke og fine. Anbefaler dette….

Også er de fine rosa sokkene helt greie å vaske for å bruke som vanlige sokker etterpå 🙂 


Ha en fortsatt fin dag. Gjør noe godt for deg selv. 

Klemmer fra meg <3 

Ett lite spørsmål….Når jeg legger ut og på en måte reklamerer for ting her. Jeg kjøper det sjøl. Er fornøyd og fortelle hva jeg synes om produktet…Må jeg da merke innlegget med reklame? 
 

6 kommentarer
    1. Nei, tror ikke du må merke med reklame eller sponset, altså det er hvis det ER sponset..Men jeg vet ikke helt.. Så deilig med mye kos for føttene 🙂

    2. frodith: Tror ikke det jeg heller 🙂 Det er vel noen som sier ifra hvis de blir lei av at jeg reklamerer for forskjellig litt for ofte 😀 Jeg har ihvertfall tenkt på det og spurt…Har lært at det er tanken som teller 🙂

      Ja det er godt med litt stell av de. Kjenner det trengs 🙂

    3. Du må ikke merke det med reklame/sponset om du har kjøpt selv. Kun om du får produktet av produsent/butikk, eller på annen måte får fortjeneste på å reklamere 🙂 Erfaringer er helt greit! Nyt myke sommerben <3 Ha en fin dag

    4. Deilig å stelle litt med føttene :)) Om jeg “reklamerer” for noe.. sånn helt frivillig skriver jeg ofte .. (ikke sponset)..men tror ikke det er nødvendig… Kos deg med kvelden og myke føtter <3

    5. Mia: Takk 🙂 Tenkte det ikke ble sånn reklame siden jeg bare skriver om ting jeg kjøper sjøl. Men syntes det var greit å spørre, bare for å være sikker 🙂
      Ha en fin kveld 🙂

    6. annebe: Jeg tenker alltid på det etterpå at det kanskje skulle stått noe. Men ingen har sagt noe så da håpet jeg det var greit 🙂
      Takk for det og ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg