Pusekatt ville ut og jeg fikk gjort masse….

God morgen fra meg, håper du har hatt en god natt 🙂 

Når Tigern (katten) sier fra om morgenen at han vil ut, da gir han seg ikke. Så kl 8 var det bare å stå opp 🙂 

Takk Tigeren, det er godt å stå litt tidlig opp. Det er da det er mest energi i kroppen. 

Nå er kl 11 og jeg har fått vasket vinduene på innsiden. Ole tok ute forrige dagen. Vasket opp og vasket en maskin med klær. Jeej, det er lykke. Og dagen har nesten ikke startet engang 🙂 


Se på Kløveren. Løkene har overlevd vinteren og er i gang med å fylle potta 🙂 Nå har den fått flytte ut på verandabordet. Litt sol og varme nå så tenker jeg det vokser fort. 


Blomster er på vei 🙂 Gleder meg. 

Det finnes nesten ikke noe bedre enn å kunne stå opp tidlig, smøre med seg frokosten og sette seg ut på verandaen i bare nattkjole 🙂 Da er det sommer. Insektene flyr forbi, det summer og fuglene er helt ville. De skravler og maser…Skjæra var å hakket i mathuset, det var tomt 🙂 Får fylle på i kveld med brødrester. De blir litt bortskjemte og gidder ikke leite etter maten. 


Ønsker deg en riktig god Lørdag. Ta godt vare på deg selv. Samle noen gode minner du kan ta med deg videre 🙂 

Klemmer fra meg <3 
 

4 kommentarer
    1. Hørtes deilig ut.. lå til ni i dag og har kun satt på en vaskemaskin :)) Nypussa vinduer er bra nå som sola skinner … Fine kløver .. aldri sett den fargen , trodde det bare var grønne jeg.. Fin dag videre <3

    2. annebe: Det er godt å ligge lenge. Duppa av litt ute i stad jeg da 🙂 Det var da sola kom at jeg så de trengte en vask. De så ikke ut. Har katter som sitter og ser ut av vinduene. Utrolig hvor mye de greier grise til 🙂
      Vanlig kløver er grønn. Denne kommer det små hvite blomster i. Vet ikke om de kan vokse i bakken, eller om det bare er i potte.
      Merker jeg må søke litt på det, blir nysgjerrig 🙂
      Ha en fortsatt fin Lørdag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg