Korps er ikke kattemusikk…..

Jeg visste ikke at katter kunne føle sjalusi, men han her gjør det tror jeg…Eller han bare skal passe på meg 🙂 

Så lenge jeg ligger alene i senga så kan han være ett ennet sted. Men om kvelden når vi ligger og prater så ligger han oppå meg og passer på. Det samme om morgenen 🙂 

Vet ikke helt hva han skulle gjort hvis Ole hadde prøvd å gjøre meg noe…Men det er godt å vite at jeg alltid har en beskytter i nærheten 😀 


Nå er det vår og snart 17. Mai 🙂 Korpset gikk forbi og spilte nå…Det var koselig..

En som absolutt ikke liker korps…..:D Pilte inn og gjemte seg under duken….For der er det ingen som finner han…helt sikkert 😀 Han var på vei ut igjen da korpset kom tilbake og pilte like fort og livredd inn og gjemte seg igjen…..Så 17. Mai tror jeg nesten vi får prøve holde han inne mens de går forbi 🙂 

Kom opp og la seg ved siden av meg da han var sikker på at det var trygt igjen….Henger som ett slakt over armlenet på sofaen 🙂 Stakkars liten….sånne menneskegreier ække bra 😀 

Det er ikke lett å være liten pus…Det er ikke bare rakettene på nyttårsaften som er farlige….Blåseinstrumenter og tromme er også forferdelig farlige….:D 

Ha en fortsatt fin kveld. 

Klemmer fra meg <3 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg