Helsehuset og mr…

Knut (15) og jeg har vært på helsehuset og tatt MR av kneet. Mens han var inne så gikk jeg ute og tok litt bilder 🙂 


Dette er en bille som var så fin…Litt problemer med å få den inne i linsa så jeg når jeg kom hjem 😀 Så da jeg tok bildene at de ikke ble bra. Skulle bare flytte på mobilen litt, men da kom jeg borti planta den satt på så den datt ned…Stakkars liten…Har litt dårlig samvittighet for det…håper den landet på noe mykt 🙂 


Furunåler blir også fine i nærbilder….


Det tok litt tid og det var ikke så mye å ta bilde av der ute..Så da gikk jeg inn og satte meg litt igjen 🙂 

Har en så koselig taxi sjåfør som har kjørt oss mange ganger. Måtte vente litt på at han skulle komme tilbake. 

Vi krysser fingene for at de finner noe feil, bare noe lite så det går an å få fiksa på denne smerten og stivheten han har i benet 🙂 Skal tilbake og ta MR av hofta om noen dager..Noe er galt, og jeg håper det synes på bildene 🙂 

Nå skal jeg ut og sette meg litt. Sola er varm og god i dag 🙂 

Ta vare på deg selv og nyt dagen. Samle noen gode minner der du er. Ta litt bilder så du kan se på de når du trenger det. 

Klemmer fra meg <3 
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg