Fredag og tur til legen….

Hei og god fredag fra meg 🙂 

I dag måtte Knut en tur til legen. Musklene i det opererte benet er ikke gode. Må skryte av legekontoret her og fysio. De er raske. Jeg ringte fysioterapauten i går og han skulle levere pairer til legen. Ringte legen i dag og joda, papirene hadde de fått i går. Og vi kunne komme bort til legen i dag 🙂 Er det noen sak. Og det er nesten ikke noe venting når man sitter der heller. Damene som jobber der er veldig koselige, flinke til å stikke er de å når de tar blodprøver 🙂 Nå ble han henvist til mr/ultralyd, så får vi se hva de finner ut. 

<3 Broken heart <3


Mose i ei blomsterpotte utenfor legekontoret. 


Sol og nesten blå himmel……bare løgn vettu…Det blåser og er kaldt…

Hadde satt bort krykkene, men nå må han bruke de igjen. De letter ikke smertene, men hjelper han til å holde ballansen når kneet svikter. 


Tørre blader fra i fjor flyr over veien. Vindene tar de med og legger de ett sted de kan få hvile. Der blir de til jord så frø kan slå rot og bli til nye planter….

Bare noe jeg så på veien. To utenfor Landsbypuben og soldaten lå på ei trapp. 

Litt av hvert en fredag ettermiddag. 

Nå skulle jeg ønske jeg hadde bil. Når været er bra og veiene tørre så hadde det vært fint å dratt litt ut av bygda her og sett litt. Tatt bilder og slappet av i andre omgivelser 🙂 Får tippe en lotto i morgen…Det er eneste sjansen jeg har til å få litt ekstra penger….Så da satser jeg på buss en stund til tenker jeg 😀 

Hva slags planer har du for helga? 

Ta vare på deg selv og gjør noe du har lyst til å gjøre. Ikke bare ting du må 🙂 

Og du som skal ut på fest og moro…..Husk at det du gjør og sier kan få store konsekvenser. Ikke gjør eller si noe du vil angre på resten av livet. Ikke drikk alkohol og/eller rus deg på andre ting for så å sette deg i bil og kjøre. Husk at du og de du møter på veien er verdifulle og noen er veldig glad i dere. 

Samle gode minner og ta de med deg videre inn i kvelden og natten 🙂 

Klem fra meg <3 


 

3 kommentarer
    1. Blåser her og, den ene leveggen tok seg just en tur… Blir ei stille og rolig helg her, som vanlig. God helg til dere også. :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg