Store verden er blitt liten….

God Lørdag 🙂 

Jeg tenker på hvor heldige vi egentlig er som har internett.

Jeg tenker på at jeg er heldig som får lov til å sitte her og skrive, flere ganger om dagen. 

Hvor heldig jeg er som har dere som er innom og leser, for at dere skriver kommentarer. 

Hvor heldig jeg er som har fått bare positive kommentarer, selv om jeg kanskje skriver om ting folk ikke er vant til eller vil snakke om. 

Hvor heldig jeg er som kan snike meg inn i dere andre sine tanker, følelser. Som kan rømme inn i deres liv, når mitt eget går litt i stå.

Hvor godt det er å se på bilder dere legger ut. 

Hvor godt det er å se at man ikke er alene om å ha de plagene jeg har. 

Hvor enkelt det er å finne svar på ting man lurer på. Man bare skriver inn ordet også får man nesten helt sikkert vite hva man tenkte på. 

Når man ikke har mulighet til å reise. Så er man så heldig at man kan søke på ett sted i verden. På ett øyeblikk så er man der. Man kan finne alt man trenger vite om stedet. Man kan se på bilder og drømme seg bort. Og har man mulighet til å reise så kan man bare trykke på en knapp på siden og bestille turen med en gang. 

Har man problemer med å gå ut i butikker så kan man bare søke på det man trenger. Trykke på en knapp og bestille, få det hjem i postkassa, på døra eller hente på posten. 

Vi kan kommunisere med familie og venner som bor langt unna. Vi kan se dem, snakke med dem. Eller bare sitte og skrive med dem. Vi kan dele bilder og minner. 

Vi er så heldig å ha hele verden hos oss med noen få trykk. 

Er takknemlig for at jeg har vokst opp på den tiden jeg har og for at jeg har fått være med på utviklingen 🙂 

Og jeg er takknemlig for at jeg kan og får lov til å skrive ned tanker og følelser og for at akkurat du har lest det jeg skrev

 <3 Tusen takk <3

Det er mye negativt å, vet det….men det tenker jeg ikke på i dag. Det får være tanker som blir skrevet ned en annen dag. I dag ser jeg bare det positive 😀 


Så…..Det var litt av det som ramlet inn i hodet nå Lørdag formiddag 😀 

Ønsker deg en fortsatt fin dag i dag. Håper du får til å gjøre noe du har lyst til å gjøre i dag. 

Ta vare på deg selv. 

Klem fra meg <3 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg