God morgen grå torsdag…

God morgen til deg 🙂 

Håper du har hatt en rolig natt. 

Knut har dratt på skolen, Rune er borte, gubbe og katter ligger og sover ennå. 

Setter pris på alenetiden om morgenen, den er min 🙂 

Sunn frokost er viktig..Cola zero og ei skive med majones og servelat. Samme hver morgen, vanedyr kan man si 😀 Og ser du godt etter så gjemmer Firkløveren seg bak glasset. En bit til dessert etter skiva 🙂 

Har alltid sagt jeg aldri skal spise mat som ligger og ser på meg på tallerkenen. Men gjør ett unntak med denne servelatskiva 😀 Søt var`n. 


Vet ikke om det er en vane eller uvane å kikke inn på disse blogglistene som finnes. Men jeg gjør nå det om morran. 

Morsomt…Ser jeg ligger på 186 plass på bloggtoppen….Sånn ca nesten rett under Sophieelise på første 😀 Det skiller bare 33 370 lesere. Det er da ingen sak å ta igjen 😀 

Nå er det vel på tide å få igang kroppen og gjøre noe. 

Ønsker deg en riktig god dag i dag. Gjør noe du har lyst til å gjøre å, ikke bare sånne ting du må gjøre 🙂 

Ta godt vare på deg selv og kikk litt etter din gledesfarge (en farge som du kjenner gir deg en god følelse), ta ett bilde av ett lite godt minne du kan ta med deg resten av dagen. 

Klem fra meg <3 

10 kommentarer
    1. Jeg unner virkelig hvordan du klarer å se positivt på ting! Det er en veldig bra styrke, som du helt klart skal ta med deg videre!
      Stå på!
      Ha en god torsdag.

    2. megogminpsyke: Man lærer seg noen triks i løpet av årene 🙂 Blir så sliten av spille skuespill, late som alt var bra. For meg ble det lettere å se det positive i de små tingene når jeg greide legge bort maska 🙂
      Jeg håper det jeg skriver kan være litt til hjelp for andre å 🙂

      Ha en fin dag i dag du å 🙂

    3. Da jeg var ny blogger, sjekket jeg også listene. Nå går det opp og ned om jeg kommer på det. Man blir vel litt “gammel” etterhvert :p Ha en fin dag!

    4. mediakaos: 😀 Det er sant. Også har det vel noe med om man har mye kropp, sminke og klær…Det er populært har jeg skjønt 🙂
      Ikke helt min greie…:D

      Ha en fin dag i dag, 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg