God middag og glad jeg ikke er alene om å være litt gal…..

I dag var jeg fornøyd med middagen.

Jeg er forferdelig treg med å komme i gang med middagslaging. Så vi leker fintfolk nesten hver dag 😀 De spiser visst sent har jeg hørt. 

I dag ble det Søndagsmiddag, siden det ikke ble det på Søndag. Da ble det speilegg, tomatbønner og skive 🙂 I går hadde vi gourme middag som samboeren var så flink å lage…Amerikansk gryterett, 2 poser til og med. Han har fortalt om det på Oles blogg, lysfest.com. Fikk ikke til å legge inn link. 


Koteletter bruna i panna med salt og sitronpepper. Bruna rødløk og 2 fedd hvitløk. Stekes ferdig i langpanna med løken, paprika og cherry tomater. Potet og gulrot til . Også juksa vi med sausen, ferdig kjøpt peppersaus 🙂 

Det ble veldig godt og tilogmed jeg var fornøyd 😀 

Skulle hatt dessert nå. Det var det alltid på Søndag i gamle dager. Må være det samme selv om Søndagen havnet på en Tirsdag denne uka 🙂 Gidder ikke gå ut nå så det får bli dessert i morgen i stedet…..eller en annen dag 🙂 

Hvordan har dagen din vært? Håper du har gjort noe du hadde lyst til å gjøre. Ikke bare sånne ting som føles som en plikt. Det er nok av sånne ting å gjøre 🙂 

Sånn da har jeg vært litt matblogger å. Kommer tilbake litt senere som sove godt blogger 😀 

Klem fra meg <3

Glemte å skrive hvorfor jeg ikke er alene om å være gal 🙂 Hører samboeren går rundt her og snakker med kattene. Før var jeg alene om å gjøre det…Nå er vi to. Det er merkelig at ikke kattene har lært å snakke ennå 😀 
 

5 kommentarer
    1. suttung: Ja det er det. Vet jeg er heldig som har mer enn nok 🙂 Har hatt tider hvor det har vært lite da unga var små. Så vet hvordan det er å..heldigvis.

      Vi har igjen mer her så kan møte deg på halvveien så kan du få resten 😀

    2. Tone Irén: Vi tenkte på fløte etter sambon hadde vært og handlet. Så da blei det ikke det. Men neste gang husker vi fløten 🙂

      Tror de skjønner hva vi sier jeg. Han ene her snakker litt tilbake i blant…:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg